Noul meu prieten

42-22838410

..are 5 ani si o fățucă de „jmekeroi”.

Ieri stătea atârnat de un gard. Nu părea extrem de încântat că trebuie să se joace cu fetița celor care locuiesc chiar sub mine. Mereu îi dă ordine și nu îl lasă să vorbească.

Când m-a văzut i s-a luminat fața. Avem noi doi un salut al nostru și numai al nostru.😉

– Ceeeeee faaaaaaacccci?

– Bineeeee, dar tuuuuu?

– Am intrat în vacanțăăăăăăă!!!

În timpul ăsta își legăna un picior în aer. Mă gândeam că am reacții de babă, că mi s-a cam oprit inima când l-am văzut în echilibru precar, dar mi-am înghițit reacțiile de om mare și am lăsat copilul în pace.

– Și…cum e? Pleci în vreo tabără?

– Aaaaa….și o să mă duc la școală din tooooaaaaammmmnnnăăăăăăă!

– Așa repede?

– Pooooiii….dacă nu mă duc, ma prind ăștia și mă țin la grădiniță încă 3 ani!

– Aham…da’ de unde știi?…

– Pooooiiii…am văzut eu un băiat care nu s-a dus la școală și e și acuma în grădiniță cu noi….și e mareeeeeeeee

– Da’, zi, în tabără nu te duci?

Mai bâțâie un pic piciorul în aer, cam cât să fac eu o pauză destul de lungă de respirat, dă și din cap și din mână și pe urma ridică ochișorii strălucitori către mine:

– Poi, gata cu taberele! De-acuma cu fetele!

Am izbucnit în râs. Râdea și el, râdeam și eu și râdea chiar și Diodă.

– Cum, mă, cu fetele?…

– Da’ tu știi că un prieten de-al meu, care acuma are treișpe ani, o sărutat o fată?

– Ei, da?!…Zău?

– Zău, mă! O pus-o să-i facă masaj și p-ormă s-o întors așa…dintr-o dată și o sărutat-o.

– Aaa…..și tu vrei să faci la fel?

Dă din nou din mână prin aer, ca și cum ar îndepărta un voal.

– Aaa…no….păi io am făcut asta demuuuuuult.

– Aham….(mă gândesc eu să schimb subiectul, că e mai bine)….da’ tu ești din Ardeal?

– No0000….din Târgu Mureș!

– Păi Târgu Mureș nu-i în Ardeal?

– Pooooiiii…..e….da-i mai mare…..

– Da’ nu vrei tu să te dai jos de pe gard…(nu m-am putut abține)…să nu cazi?

– Nț! AM 5 ANI, TU NU-ȚI DAI SEAMA? CUM SĂ CAD?!….

🙂

Lasă un răspuns

