Nu inteleg curele de slabire

Multe lucruri despre oameni nu inteleg. Nu sunt detinator de adevaruri absolute, poate de aia ma straduiesc sa aflu si sa inteleg, mai cu seama sa inteleg lucruri.

Nu inteleg curele de slabire. Nu sunt in target si probabil de aia.

Am facut in viata foarte mult sport. Pentru ca mi-a placut si pentru ca era o forma foarte buna sa-mi consum energia care la mine e in exces. M-am oprit brusc. Cel mai tare a fost frate-miu care mi-a zis acum vreo 2-3 ani, pe un ton suparato-trist mi-a zis ca imi bat joc de corpul meu de cand nu mai fac nici un fel de miscare si ca am o fatza cazuta. Pe moment m-a intristat constatarea lui. Dar nici nu am luat vreo masura. Mi-or ajunge si mie cele prin care am trecut pana acum si consider ca viata imi e datoare vanduta ca macar de acum incolo sa fie doar misto. Si in plus, chiar imi place de mine, indiferent de forma sau aspect.

Dar dincolo de filosofelile astea, chiar nu inteleg femeile care fac cura de slabire.

Motivele mele ar fi:

1. Cu o cura de slabire nu se face primavara

2. Organismul sufera de pe urma privatiunilor alimentare si, vrem sau nu vrem, isi va cere drepturile odata si odata (anemii si alte boli).

3. Sa faci cura de slabire fara gimnastica e ca si cum te-ai imbraca cu haine de o marime mult prea mare. Ca sa fiu mai explicita: cucoanelor, dupa cura de slabire ce faceti cu pielea in exces? 😀

4. Am mai zis si cu alte ocazii ca totul e din cap. Cum iti structurezi creierul sa functioneze, ce ceri de la el, ce ii oferi si mai ales, cum actionezi.

5. Pe de alta parte, sa ai doar in cap chestii care tin mai degraba de imaginatie decat decat de o structura sanatoasa de functionare, fara a face nimic, iarasi nu e nici o chestie. Adica e degeaba. Asta e principiul „muietzi is posmagii?…”

Am intalnit femei plinute, pline si grasane de-a dreptul. Stiti de care mi-a placut cel mai tare? De acelea care se auto asuma, sunt tonice…adica ok cu ele insele!

Si am sa va mai zic o faza care mie imi place de mor. O foarte buna prietena de-a mea, o mare pofticioasa de viata si avand o greutate ceva mai mare decat aia pentru manechine, imi povestea la un moment dat ca un barbat din viata ei a parasit-o pentru ca o considera grasa. Femeia, de nervii ai mai mari, s-a apucat si a tinut 6 luni o cura de slabire draconica de se facuse manechin nu alta.

Dupa ce a incheiat cura, si-a cumparat o rochita sexy si s-a dus la biroul omului. Secretara (pardon asistenta de manager) a vrut s-o ushuiasca. Preietena mea, destul de dilie (ca doara n-o sa am eu prieteni normali, Doamne fere!) o arunca pe pipitza cat colo si intra peste ditai managerul. Face o pirueta, asta cade de pe scaun cand o vede, iar prietena mea ii replica:

– Bai boule, eu din grasa – slaba, pot, da tu din prost – destept, NICIODATA!

si iese triumfatoare.

Bai si o iubesc de mor si sunt mandra ca ma accepta sa ii iu prietena si da, jos palaria pentru ca nu se ascunde si asta, mai ales pentru ca STIE EXACT CINE E SI CE POATE!  Si pentru ca dupa aia si-a bagat picioarele in cure de slabire d-aiurea.

No, cam asta am avut de zis. Si da, pana si eu m-am ingrasat si sunt mandra ca am acelasi numar de kile ca Dioda. Asa macar, ne duce liftul pe amandoi si ne considera ca pe unu singur 😀

2 gânduri despre „Nu inteleg curele de slabire

  1. Bre doamna,

    sa-ti zic ce-am auzit si io prin lume: cica aia-i muiere: sa-i dai o palma la fund si sa-i tremure parul pe ceafa !!! (… si nu gasesc fetisoara aia razareata…)

    Apreciază

  2. Kreatzo ca de obicei m-am imprastiat de ras la comentariul tau. Adica incerc sa vizualizez vorba de-ai zis-o tu, da nu imi iese ca mereu izbucnesc in ras inainte de final :))))))))))))))))))

    Apreciază

Lasă un răspuns

