pauza de masa

Mi-am facut azi o bunatate de salata de rosii cu busuioc din productie proprie. Si un gratar. Ca sa mearga. Frumos, ca un ritual. Ca de obicei.

Si ma asez la masa. Intre timp am cautat sa dau peste un film, ceva…

Nici nu ma asez bine la masa ca incepe pauza de publicitate. Nah…asta-i acum…Murphy traieste si e printre noi.

Tai tacticos o bucatica de carne si nu o bag bine in gura ca din televizor aud:

– Ai probleme cu diareea?

Nu, Doamne iarta-ma, incercam sa mananc doar.

Pofta buna, imi spun in gand. Oricum era prea tarziu sa schimb canalul. Beau o inghititura de apa, sa-mi treaca senzatia.

-Descopera noul parfum de trandafiri…

Aproape ca ma inec cand o vad pe Magda Catone razand fericita dintr-un alt spot in care prietena ei il miroase pe „barbat-su”, intr-o apropiere cam prea…apropiata. Rad in hohote. Poate o sa dau si in diaree de la asta…mai stii?…Doamne fere! Sa-mi dau doua peste gura!!!

– Ce-i trebuie masinii tale ca sa devina un Audi?

Pai nah..ce sa-i trebuiasca…niste ciocane pe ici pe colo, un sac de bani pentru schimbare si cam asta…in rest nu prea multe. Dar pana sa raspund la asta, sar la geam sa ma uit pe strada, ca intrebarea parea prea tendentioasa si ma gandii ca poate mi se sugereaza ca vrea vreun prost sa fure gargaritza. Da ma linistesc repede. Pe strada treceau niste militieni care pazesc nush ce casa de ambasador de mai la deal.

Revin la masa…Se termina intre timp si pauza de publicitate. Pfff…asa de greu a fost ca nici nu mai pot sa mai mananc. O las balta.

Si schimb si canalul. Pe unul fara publicitate. Off.

Lasă un răspuns

