Martea cu ceasuri bune

Uneori sunt asa de simpatica incat ma uimesc pana si pe mine.

Azi dimineata, telefonul: lalalala wake up lalalalalalaaaaaa wake up!

Intind mana, inchid alarma si continui povestea mea cu extraterestrii care imi povesteau cum se fac strategiile de comunicare pe planeta lor. Please don’t ask! Visele mele seamana cu Romania: mereu surprinzatoare. Daca nu credeti, intrebati-l pe Moisescu, pentru ca el a leshinat de ras dupa o poveste d-asta cu visele mele.

Foarte misto pana in momentul in care la capatai vocea suava a Carlei Bruni imi susura: je suis la plus beau du cartier. Ete na! Fara sa ma dezmeticesc, raspund la telefon si aud:

– Ce faci ma? vocea parea nedumerita.

Mormai ceva pana sa gasesc cuvintele de oameni (ca io pana atunci vorbisem in limba extraterestrilor de va povestii mai sus) si raspund

– Dorm. Nu-i evident?!…

– Bai esti nebuna? Tu nu te duci la job azi?

– Tu esti cu capu”? Ce sa caut la job in weekend ma?!!!

– Femeie!!!!! E MARTI!

Intr-o fractiune de secunda prin fata ochilor mei s-au derulat imagini apocaliptice.

Cand m-am dezmeticit eram deja sub dus si urlam la Dioda sa-mi calce o rochie. M-am potolit cand m-am adunat. Dioda nu numai ca nu stie sa calce rochii, dar e caine. Animal adica. Ma uit cu drag la el, il tarai fortat afara, el intelege mesajul si bate recordul de viteza la alergat – facut nevoile- latrat la trecatori – intrat in casa. Totul era ca intr-un film dat pe very fast forward.

Si da, am ajuns la timp si da, toata ziua am avut soarele de week-end in mine.

Misto zi de marti.

Lasă un răspuns

