Zambiti, va rog!!!

Cred ca oamenii care nu au simtul umorului sunt foarte tristi. Si asta pentru ca, la fel ca cei care au ales sa nu rada, se concentreaza pe nemultumiri sau pe ce nu merge sau pe ce nu e cum vor ei.

In felul asta anihileaza si surpriza. Adica tot ce te poate lua pe nepregatite, ca un val mare si inspumat. Pacat…

Dar in aceeasi masura ma gandesc si la faptul ca acesti oameni devin toxici in timp. Nu doar pentru ei, ci si pentru cei din jur. Si de aia raman, in cele din urma, foarte singuri.

Si acum sar intr-un picior pana la alt reper. Daca ei aleg asta si eu aleg celalalt pol, eu…cu ce gresesc eu ca rad? Adica de ce trebuie sa ma simt vinovata sau inhibata de ei? De ce sa simt ca mi se strica ziua inutil? Pentru ca poate, uneori, nu am mantia mea fermecata care ma protejeaza si ma afecteaza comportamentul lor.Eu cu ce am gresit fata de acesti oameni? Si mai ales, de ce oare aleg ei sa strice zilele oamenilor care rad vietii?…

M-am tot intrebat asta astazi in urma unei actiuni in care am simtit din plin asta, ca pe un pumn in plex.

Si, desi probabil ar trebui ca la final de zi sa ma simt stoarsa de energie ori poate trista. Ete ca nu aveti norocul asta!

Si, mai mult decat atat, eu una nu renunt in incercarea mea de a aduce zambete pe fetele oamenilor.

Mama avea o vorba: „draga mea, pe lumea asta doua lucruri sunt cele mai ieftine – zambitul din si cu toata inimas i vorbitul din inima si, doua lucruri sunt cele mai scumpe: prostia si domnia. Chiar daca nu te prinzi de cele din urma, le vei plati cu varf si indesat. Tu alegi! ”

Uite ca da, recunosc, in fiecare zi mi-e foarte dor de mama si de tata. Si nu e dorul ala de absenta a prezentei lor fizice. Deja au trecut nepermis de multi ani si intre timp, gandindu-ma la acest aspect, am devenit optimista. Si mai demult eram, doar ca nu neaparat contientizam asta.

Imi amintesc cu drag de scurta noastra calatorie impreuna prin lumea asta si de faptul ca am atatea povesti in tolba cate nu cred ca aduna altii intr-o mie de vieti. Ati citit deja cateva dintre ele prin cei (iata!) aproape 3 ani de blogareala.

(Si) datorita acestui blog, mi-am propus un obiectiv interior foate indraznet: sa readuc zambetul pe fetele oamenilor. Stiu deja ca intr-o masura am reusit. Stiu, in aceeasi masura ca mai am de cel putin cateva ori de mult de munca de acum incolo. Si mai stiu ceva: ca pot face asta!

Va imbratisez visele cu tot dragul! 🙂

6 gânduri despre „Zambiti, va rog!!!

  1. Cei care încearcă să-ți strice ziua nu știu un aspect. Că pot acționa asupra ta, nu și asupra deciziilor tale.
    Destinul ne este pus în față: încercări prin care trebuie să trecem atunci când considerăm că suntem pregătiți. Dar liberul arbitru este cel care ne lasă să alegem CUM trecem prin aceste încercări. Tu ai un mare avantaj – ești optimistă – deci îți va fi mai ușor să înțelegi că un zâmbet sincer adresat celui care îți face zile fripte la un moment dat, un strop de înțelegere și de o secundă de iubire dezinteresată, îl vor dezarma și, astfel, vei trece testul momentului.
    Să nu uiți că oamenii trebuie iubiți când merită mai puțin, deoarece atunci au mai multă nevoie de iubire.

    Apreciază

  2. Oamenii care nu au simtul umorului nu prea isi dau seama de asta, prin urmare nici nu-si dau seama ca au pierdut ceva Si poate ca e mai bine ca nu-si dau! 🙂

    Apreciază

  3. Eu am un autosimț al umorului foarte dezvoltat. Cel mai mult mă distrez la glumele mele =)) Și și mai mult mă distrez când interlocutorul meu afișează o față foarte serioasă, privindu-mă cu o sprânceană ridicată acuzator-didactic pe deasupra unor ochelari imaginari. Și și mai mult mă distrez când persoana respectivă e o persoană „importantă” în fața careia n-ar trebui să fac asemenea poante nesărate :))

    Apreciază

  4. @unmihai: eu ma distram pe vremuri construind poante si sa observ cati se prind. ma distram copios :))
    @Maria: Ca nu au simtul umorului, nu e vina lor…pana la urma cu asta te nasti sau nu. Nasol e cand te fac sa te simti extrem de prost ori cand starea lor mereu mofluza ii face si pe cei din jur sa …sa dea cu palaria de pamant, ca alta rima n-am avut :))
    @Sorin: Toti oamenii au nevoie de iubire! Nu doar ei. As mai avea multe de comentat, dar chiar nu am chef acum. Ma distrez pe seama lui Dioda! :)))

    Apreciază

  5. Felicitari inca odata draga Amelie 😉 ma faci sa zambesc de fiecare data cand te citesc pe blog! esti fantastica si imi doresc sa ramai asa naturala, nealterata si prompta in reactii pt ca asa iti sta tie cel mai bine: SA FII MEREU TU INSATI!!!
    Si eu sunt o persoana optimista si vesela chiar daca viata uneori ne pune in impas fata de noi si cei din jurul nostru.
    Cateva citate preferate: „Zambeste mereu caci maine va fi mai rau – zic eu razand !!! ”
    „-Ai o problema?
    – Da!
    – Stii sa o rezolvi?
    Raspuns versiune 1: Da!
    – Atunci de ce esti preocupat? ZAMBESTE!!!:))))
    Raspuns versiunea 2: Nu!
    – Atunci de ce esti preocupat?! ZAMBESTE !!! :)))) „

    Apreciază

Lasă un răspuns

