Amar-aaaaaaaaaaaaa!!!

Odata ajunsa la Amara, am aflat ca este situata pe malul marii…

Adevarul e ca geografia (a creierului) e tare ciudata…

Am descoperit ca amarastenilor (fara litera mare) le place arta:

Si am fost placut surprinsa sa descopar magazinele de lux din statiune:

De emotie am fost la un pas sa izbuncnesc in hohote de plans, dar m-am pastrat pentru mai tarziu, caci experienta avea sa se dovedeasca a fi coplesitoare.

Asa ca, pentru moment, am ales doar sa ma simt extraordinar de mandra de tara mea si plina de avant, motivata fiind de exemplele (fixe si mobile) de inalta tinuta.

4 gânduri despre „Amar-aaaaaaaaaaaaa!!!

Lasă un răspuns

