mediocritate

De-a lungul ultimilor ani, multi oameni m-au descoperit sau intuit prin intermediul acestui blog.

Foarte multi dintre acestia ma indeamna fervent sa scriu serios. Ma bucur pentru opiniile lor. Dar cum pot sa le spun altfel decat asa cum simt: IMI ESTE FRICA!

Toata viata mea mi-am dorit sa fiu scriitor. Toata viata mea am visat la casuta mea de pe munte sau la alta, de pe o plaja pustie, unde sa scriu mult si frumos. Nu m-am gandit deloc la aspecte materiale. Din simplul motiv ca eu, daca am motivatia corecta sunt masina de facut bani. Imi pare la fel de simplu ca nasterea unei erectii masculine, a face bani.

Singurul lucru care ma terifiaza este mediocritatea.

Si pana nu voi depasi acest prag, nu, nu voi scrie!

Interpretati cum vreti, putin imi pasa! Fiti rai si cinici! Fiti exact cum vreti voi sa fiti. Eu imi stiu drumul si merg pe el asa cum stiu.

Mi-e frica, dar nu imi e frica sa o recunosc.

Nu imi e frica de esec. Am experimentat starea aceasta si imi pare plina de mult pera mult fata de cat as putea sa redau in cuvinte.

Da. Singurul lucru real care ma tine in lumea asta este dorinta de a avea sansa sa devin un scriitor bun. Un pic de talent exista si nu mi se datoreaza. Vreau sa fac ceva care vine sau se naste din mine, nu din dat. Nu din destin si nici din provenienta.

Am sansa, da, asta e o mare sansa, sa pot marca extrem de precis diferenta dintre mine – omul si mine – profesionistul.

Blogul acesta nu are legatura cu profesionistul. Are legatura cu omul. Cu ce simte, traieste, vede, simte si viseaza OMUL din mine.

Nu cunoasteti nimic din omul din mine. Si nici din ceea ce simt la modul real. Intiuiti. Atat…

Si da, am nevoie, recunosc, de incurajari. Probabil ca de aia blogul asta rezista de 3 ani incoace. Datorita unor OAMENI care ma simt. Si care sunt alaturi de mine!

Va  multumesc si va imbratisez cu gandul, pe fiecare dintre voi. Datorita voua, EU SUNT!

Atat…

Un gând despre „mediocritate

Lasă un răspuns

