Optimism

Optimism

Cica omul daca n-ar probleme, isi face. Doar asa…ca sa nu se plictiseasca….

Eu n-am niciuna (stiu, stiu, negatia este primul semn al bolii🙂 )

In seara asta am citit pe repede inainte un articol care vorbeste de niste cercetatori englezi (oare de ce nu ma mira?!) care sustin ca au facut niste studii conform carora oamenii optimisti sufera de ceva pe la lobii frontali. Acel ceva nu lasa informatiile negative sa ii afecteze (asta e bine), dar ca ii predispune la riscuri….cum ar fi ca nu-si pun deoparte bani pentru pensie.

Pai si acum v-ati gasit, mai fratilor sa spuneti asta?

Nu m-am gandit niciodata la pensie. Am direct loc de veci. Acu sa va vad! :)))))))))))))))))))))))

Mi-am amitit de spotul ala care nu mi-a placut mie cu „ciclul birou – pat”. Oricum se termina la un moment dat cu rima „birou – sicriu”.

Mda…acum chiar ma gandesc la articolul asta…Cam asa e…tre’ sa pui bani de pensie deoparte ca astia care vin dupa noi au mare rupere, asa ca noi nu o sa avem pensii nici cat au pensionarii de azi.

Unii dintre voi o sa ma intrebati daca ma simt bine. Da, eu rad. In hohote. Pentru ca toata situatia actuala mi se pare hilara. In concluzie, ceva la lobii mei frontali functioneaza ….asa…ca un om optimist.

Ia cum pierdui eu cateva minute degeaba cu un articol tampit si concluzii si mai si! :))))

Lasă un răspuns

