N-am…

…nici o contributie la ceea ce e un dat…la cum arat, la cum a venit la pachet creierul, la familia in care am venit. Pur si simplu. Ma simt aiurea sa zic asta, dar asta e adevarul. Nu am aboslut nici o contributie.
Dar am contribuit la greu la capitolul „renovare si extindere” de spatiu intracranian, precum si la design-ul interior. La asta DA!
Si, ca in copilarie cand imi disperam parintii cu demontatul mobilei din camera mea o data la doua saptamani, pentru ca aveam sentimentul cumplit ca nu se intampla nimic notabil, tot asa fac si cu creierul meu….probabil ca tot o data la doua saptamani din moment ce am ramas la acelasi stadiu de insomnii si tras de creier sa munceasca.
Nu-mi trebuie diplome si nu-mi trebuie onoruri. Cele mai frumoase premii le-am primit de la oameni intalniti absolut intamplator care mi-au spus fie, asa cum zicea Alexandru Andries :”eu stiu cine esti tu’ fie „doamneeeeeeee….tu ai facut aia?…..si acum (dupa atatia ani, adica) imi amintesc de povestea AIA…fie „stii….datorita tie…x, y, z”….
Ma doare in cot de aparitii in reviste si televiziune in momentele acelea si nu numai.
Oamenii astia REALI exista in viata mea. Si lor le voi multumi mereu pentru „redecorarea” mea interioara permanenta.
Ce dracu voiam sa spun?..aaaa….nu mai stiu….fragmentul asta de amintiri mi-a dat prea multa seva ca sa mai continui cu altceva….
Stiu ca nu am trecut degeaba prin viata. Pentru mine asta e important.
Restul…frectionisti penibili care se straduiesc sa nu se dezminta de mioritism….sunt …cam ca otomanii impotriva lui Mircea din Scrisoare a III-a…la care recomand, ca bonus, reamintirea partii a doua a poeziei🙂

Lasă un răspuns

