ne mai jucam?

cu promisiunea ca o sa postez si partitura, la un moment dat, dupa ce o sa solfegiez sa nu gresesc, iata versurile unei melodioare frumoase. pentru oamenii mari; cititi printre randuri!

Calatorul ostenit
afla-un arbore rodit
se aseaza langa el
se-odihneste putintel
„Pomisor, drag, pomisor
ce-ti sunt eu acum dator
pentru umbra ce mi-ai dat
poame ca mi-ai scuturat”
„Cale buna, dragul meu
sa muncesti cu spor mereu
si un pom de vei sadi
astfel ma vei rasplati”

Nota 1: sunt sigura ca ati observat stilul si limbajul
Nota 2: intrati aici si o sa va placa ideea si proiectul facut din si cu suflet de prietena mea Cristina si „altii la fel ca ea”🙂
https://www.facebook.com/grijapentrucopaci

2 gânduri despre „ne mai jucam?

Lasă un răspuns

