…….

pinterest-campaigns-honor-your-mom-while-giving-back-8aaca51062

a avut viata mea in mainile ei. si a iubit-o si a pretuit-o si a implinit-o.
am avut viata ei in mainile mele si am pierdut-o…
i-a fost dor de mine chiar si cand eram langa ea.
mi-a fost dor de ea abia dupa ce a plecat.
a plans din cauza mea, fara sa ma judece,
eu am judecat-o si acum plang.
m-a iubit neconditionat,
eu i-am conditionat iubirea prin razvratirile mele.
mi-e dor, te iubesc, n-am stiut sa-ti spun si n-am vrut sa vezi.
oamenii puternici nu plang, nu-i asa?
si-atunci, de ce-mi curg lacrimile atat de prosteste?…
…e prea tarziu…iti cer iertare, dar e prea tarziu…

Lasă un răspuns

