stiloul din dorinta mea

spring-flowers-cherry-blossoms-41.jpg

Cea mai usoara scapare e sa spun ca nu am cuvinte sa descriu starea. Ma gandesc ca o fi frica de adancuri. Cuvinte, cu siguranta exista.

Mi-e dor de hartie si de stilou. Nu de orice hartie si nu de orice stilou. Stiloul se incearca intai si intai pe obraz. Ii desfac capacul incet cat sa nu pierd nici o nota muzicala. Ma uit la forma penitei, ma bucur ca in sfarsit tin in mana stiloul la care am visat toata viata mea. E greu. Asa si voiam. Pe deget nu se simte exact calitatea penitei. O testez pe obraji. Trebuie sa fie moale si in acelasi timp ferma. E ca o atingere. Nu toate penitele se potrivesc cu ce vreau eu. Penita imi da starea de scris. Si hartia. Sigur ca si hartia! Nu stiu ce sa aleg…penita, hartia, penita, hartia….e greu de decis asa ca le asez pe acelasi plan. Nu-mi plac stilourile cu rezerva. N-au nici un farmec. Sunt ca aparatele foto digitale. Bune, dar nu transmit nici o stare. Imi plac stilourile cu rezervor clasic si aparatele foto cu film. Si cerneala e foarte importanta. Nu vreau cerneala albastra. Tata invatase de la bunicul sa prepare o cerneala. Era cumva densa, dar si moale si mirosul..ah…mirosul ala ma innebunea. Nu l-am mai intalnit din copilarie, dar continui sa il caut.

Am pierdut o licitatie pentru un stilou de pe la o mie opt sute si-un pic….Ciudat e ca nu mi-a parut rau. M-am gandit ca omul care l-a cumparat se va bucura din plin de el. Si daca nu va scrie niciodata cu el? Daca il va omori punandu-l intr-o cutie, doar bucuros ca l-a putut cumpara? Gandul asta ma intristeaza.

Hartia nu trebuie sa fie lucioasa, dar nici foate rugoasa, insa suficient de aspra cat sa te tina in priza.

Daca te-ai plictisit deja nu e necesar sa citesti mai departe. Sunt gandurile mele din trecut combinate cu dorinta dorintei ce se vrea implinite de un Craciun. Nu de asta. Peste asta am pus deja eticheta „skip”, asa ca totul e in regula. Nu-i prima data cand fac asta si crede-ma ca totul e ok.

E bine cand scrii de mana. Nu exista tasta de „delete” si mai mult, nu exista omuletii galbeni cu care poti minti orice stare. Nu poti decat sa folosesti cuvinte. Cu ele trebuie sa transmiti stari, sentimente, ganduri….

Mai e felul in care scrii. Ti-ai testat scrisul in ultima perioada? Daca faci exercitiul acum pun pariu cu tine ca ai ajuns la aceeasi concluzie ca si mine: ca ai ajuns sa scrii urat ca o cizma.  Nu simti ca te doare asta? Nu simti ca intre timp ai pierdut ceva?

De cata vreme nu ai mai scris o scrisoare „de mana” celor dragi tie? Eu am facut anul trecut o felicitare cu pasta de dinti si cateva culori extrase din plante si am scris cu un creion. Mi-am spus ca mesajul conteaza, dar in interior am simtit ca nu e asa. Ceva esential lipsea…

Cred ca scrisorile scrise de mana pot fi incadrate in categoria hand made.

Mi-e dor de caligrafie. Caligrafia e foarte importanta. Ai mei imi spuneau in copilarie ca scrisul este cartea de vizita cea mai importanta a unui om. Ceea ce este foarte adevarat. Intreaba un psiholog daca nu ma crezi.

Ce voiam sa-ti spun, de fapt? Termina cu sarbatorile in turma! Fa-ti propriile tale sarbatori! Gandeste cu propriul tau creier! Fa mai mult din ceea ce simti si mai putin din ceea ce trebuie! Revino la tine, in tine, pentru tine si pentru cei dragi tie!

Got the idea?!!!….

 

2 gânduri despre „stiloul din dorinta mea

  1. Draga doamna, te inteleg perfect… Visul vietii mele e un stilou Montegrappa, Roma Aeterna Silver. Am zis ca daca s-o gasi vreun masochist nebun in lumea asta care sa vrea sa-si chinuie restul zilelor langa mine, ASTA sa fie inelul de logodna, sau verigheta sau catusa. Stiloul asta…

    Adica asta:

    http://www.pianki.com/Montegrappa-Roma-Aeterna-Silver-Fountain-Pen_p_4353.html

    Pana atunci, dam impersonal din clape p-aci.

    P.S. La multi ani si sanatate. SMS-uri nu trimit !

    Apreciază

Lasă un răspuns

