C-asa-mi vine cateodata

note-comment-md

si ma apuca cheful de comentat si pana sa-mi tin cainii, pleaca gura fara stire.

Ca seara, pe linkedin, pronuntat de majoritatea corporatistilor intr-un fel de-mi vine sa-mi cumpar o pusca: „linchedin”. Si pentru ca nici macar nu-i deranjeaza auditiv felul in care pronunta, se dau in stamba ca mari intelectuali.

Citesti si te crucesti.

Evident sunt si multi oameni de bun simt si profesionisti de mare valoare. Dar aceia fie nu scriu / comenteaza, fie, daca o fac, chiar ai ce invata de la ei. Dar eu nu la ei ma refer.

A postat cineva intr-un grup o parabola. Ce e drept dura ca modalitate ..hai sa-i spunem literara.

S-au trezit niste intelectuali d-astia rasati (adica de tot rasul) sa scrie lucruri.

Eu tampita ca am stat sa citesc. Nu de alta dar imi veneau pe mail raspunsurile lor. Asa amintrat in erectie intelectuala spontana si ….nah…va imaginati ce am facut…ca nu e nevoie intru in detalii.

Cum eu la nervii ai mari sau, ca sa parafrazez o buna prietena „la nervii capului” ating performanta de a fi cel mai concis om ever, am zis ce aveam de zis in cateva vorbe.

Tot puternice, dar care nu incepeau asa cum ati crede cu m, p, f si c, asta ca sa-l semi-parafrazez pe Minoo, caci nu va pot spune toata vorba lui.

Aiiii si sa vezi ce de-a ficat imprastiat pe peretele aluia astazi si ce zbucium si ce jale si ce revolta. Dupa ce parolez blogul, adica de saptamana viitoare, mai ca m-as incumeta sa va dau sa cititi. Sa dati si voi cu piatra in mine. Ca merit! Jur ca merit!

Merit sa fiu pusa la zid ca in valul crescator de prostie, ignoranta si aroganta din tara asta, eu imi permit sa lupt impotriva mediocritatii.

O sa-mi spuneti ca e degeaba. Uneori si eu ma gandesc ca aveti dreptate, dar reactiile pleaca din mine.

Doamneeee, da’ nu da Dumnezeu dragutul sa evadez odata si eu din puscaria asta sinistra numita Romania?!!!!!!!!!!

As mai scrie multe, dar hai ca mai e o saptamana si o sa pot!😉

 

Lasă un răspuns

