Frumos de-adevaratelea

„Viata e ca un sac de caramizi. Nu vrei decat sa il lasi jos” (Avocatul diavolului)

Eu as vrea doar sa folosesc acele caramizi intr-un scop constructiv. Sa-mi fac o casa, pe insula mea, „pe insula mea la 5 capete sparta” si sa traiesc frumos scriind pentru voi.

E mult? …E putin?…Nu masor. E frumos.

Atat…:)

3 gânduri despre „Frumos de-adevaratelea

  1. e frumos si capetele insulelor se vindeca cu alge si corali.
    nu reusesc intotdeauna sa vad insula, dar sunt sigur ca exista.
    Cred ca am o problema cu codul de acces. Mai poti sa mi-l trimiti odata. Eu scriu ******* si nu ajung sa citesc, dar poate sunt eu defect, ca nu m-ar mira.

    Apreciază

Lasă un răspuns

