D’aia merg la vot!

Subiectul de azi e votul.

1. De ce ma tot duc pe la toate votarile?

a) Pentru ca este unul dintre extrem de putinele drepturi pe care le mai avem in Romania de azi.

b) Pentru ca nu tin cu nici un partid politic si cu nici un politician.

c) Pentru ca merg sa-mi anulez singura votul ca sa am putina liniste ca nu mi-l manaresc altii, chiar daca lucrurile sunt dinainte aranjate, ca absolut peste tot in lumea asta.

d) Pentru ca, chiar daca stiu ca e o minciuna faptul ca votul meu sau al tau sau al oricarui cetatean ar conta, macar am o atiudine si actionez cum imi dicteaza constiinta.

e) Pentru ca alegerea de a-mi anula singura votul e o alegere personala. Alegere prin nonalegere, daca intelegeti ce vreau sa spun.

f) Pentru ca spre deosebire de voi, eu am fost in culisele politicii, martor al mizeriei si am ales sa raman curata, verticala, chiar daca platesc pentru asta!

g) pentru ca nu mai suport inca 2 ani cu Basescu si pentru ca nu mai suport pesedeii si peneleii.

Si chiar, cati dintre voi ati fost atenti la o fraza extrem de trecuta cu vederea a lui Crin Antonescu: ” Acum Patriciu ii canta in struna lui basescu, iar Vantu oricum e in inchisoare”. Pai ori nu suntem dusi cu pluta la pascut de tot? Cand Patriciu l-a rescos la lumina pe acest agarici au disparut toate materialele in care era facut de doua parale pentru cat de prost era…prin ’94 daca nu ma insel. Si nu numai atat. L-a mai si insurat sa para om serios si i-a mai construit si ceva afaceri sa nu-l lase ca pe o amanta parasita.

2. De ce ma duc la vot?

Pentru ca scriu si vorbesc de ani de zile ca prezenta conteaza enorm. Si daca un procent mare din populatia care voteaza si-ar anula votul, s-ar putea ajunge la un blocaj din care se poate iesi doar prin schimbarea integrala a clasei politice. Aveti dreptate sa ma intrebati cu cine sa o schimbam. Si eu ma intreb asta. Si ma ingrozesc si la ideea ca madam Merkel a propus acum 2 ani, daca nu ma insel, instaurarea guvernantei pentru Romania, pentru ca mi se par evindente motivele externe ca Romania sa nu mai fie un stat unitar.

3. De ce ma duc la vot?

Pentru ca refuz dominatia securitatii in Romania! A celor din trecut si a celor din prezent, cu atat mai mult a celor mascati sub forma marilor oameni de business din Romania. V-au luat ochii subiectele politice in ultimele luni si ati uitat sa dati atentie la ce se intampla real in mediul asa zis de business. Treziti-va! Suntem o tara cu zero productie, zero agricultura, cu resursele amanetate, dominati de securisti (se pare ca acum raportul este de 3/1 si ma intreb cum dracu traiti linistiti cu gandul asta!), cu servicii de cacat (de la profesoara mea de limba romana stiu cuvantul, ba chiar si pronuntia lui corecta!) si cu zero valoare. Suntem o constructie subreda care se va darma in capul nostru. Nu suntem buricul pamantului, ba chiar suntem, dupa Zamolxe (despre care oricum nu stim atat de multe, dar il luam ca reper) cam vai steaua noastra ca natie, ca indivizi, ca ce vreti voi. Am putea sa insemnam ceva. Impreuna! Dar, ca de obicei, ratam tinta. Dar avem un trecut glorios in acest sens, pana la urma….

Revin la obsesiva intrebare: cu cine ii inlocuim pe astia?….

Nu ma pricep la politica, dar as cauta varfurile din fiecare domeniu. Dar care sa nu fie varfuri doar la nivel de teorie. Sa aiba practica in spate si rezultate pe bune si, mai ales sa fie OAMENI DE CARACTER. Pe astia i-as pune sa conduca tara. In Chile se poate!

As schimba absolut tot sistemul legislativ copiat prost dupa franezi si implementat si mai prost si as infiinta un sistem de coercitie prin pedepse extrem de dure de la traversatul aiurea si pana la mita si coruptie care sa fie IMPLEMENTATE de la opinca pana la sef de stat.

Cu parnaiasii as reface sistemul de infrastructura al tarii. Pentru ca in momentul de fata ei traiesc mai bine ca multi dintre voi in inchisori care exista din banii nostri.

Ungurilor le-as da sansa sa aleaga: se cara la ei in tara sau raman aici si respecta oamenii si regulile casei. Fara exceptie si fara favortisme!

Tiganilor cu loc de munca le-as ajuta familiile sa inteleaga cum sa se integreze mai bine in societate, iar celorlalti 99% le-as arata drumul puscariilor ca e de-a piatra de carat pentru drumuri de n-ati vazut!

Nu va mai scriu ce as face ca as avea o multime de idei. Ca si voi.

Va scriu doar ca ma duc sa votez. Prezenta (NU VOTUL) mea acolo conteaza pentru ca anularea votului meu de buna voie este forma mea de protest.

Stiu, voi sunteti oameni cu capul pe umeri si votati cu unii sau cu altii sau si mai rau, nici nu mergeti la vot. Sper sa dormiti linistiti pe pernele voastre si sa fiti perfect impacati cu constiinta voastra ca ati ales ca proprii vostri copii sa fie fericiti!

A bientot!

P.S. De Ponta nu am pomenit nimic ca mi-e scarba de analfabetul asta

Lasă un răspuns

