Up date

Pentru ca observ ca din ce in ce mai mult este cautat numele meu in legatura cu bogul, de catre diversi HR si pentru ca parolarea lui a venit tocmai ca urmare a unor probleme pe care le-am avut la ultimul job, preferand sa raman verticala pana la ultima suflare, am considerat ca era necesara o clarificare.

5 gânduri despre „Up date

  1. hasherii din ro considera ca daca citesc ceva articole de pe afara si fac ei la fel, inseamna ca sunt tari. fapt pt care te scotocesc sa vada daca ai blog si ce scrii pe el, daca ai cont de fb si ce scrii pe el si alte frunze verzi. intamplarea face ca fiecare „descoperire” pe care o fac ei despre tine pe tema asta devine un punct important in procesul de recrutare. cum blogul e parolat, cum stii, cauta si ei pe unde pot. asa ajung la pagina mea de prezentare de pe acest blog, care nu e parolata, sperand sa afle ceva cancanuri. Si cand colo…nimic….
    Eu am facut pagina aceea doar din respect pentru cei care imi calca pragul, pentru ca mi se pare de bun simt sa mi se stie numele real, pentru ca imi asum absolut tot ce scriu si gandesc, precum si acctiunile mele. Si da, in nebunia asta, inca imi mai permit luxul de fi un om liber, mai mult decat pot ei sa accepte 🙂 Acum ai inteles? 🙂

    Apreciază

  2. Un alt element este acela ca, pe criza, meseria mea arata cine e cu adevarat bun si cine nu. Adica e mai importanta pe criza decat pe liniste. Dar, cum stii probabil, ei isi pastreaza joburile daca se bat cu pumnii in piept ca au reusit sa ia un om bun profesional pe o mizerie de oferta, pentru ca asa cum zice proverbul ala: neghiobii prospera pentru ca oamenii buni au ajuns sa se vanda pe nimic ca sa supravietuiasca.

    Apreciază

  3. În astfel de firme nu merită să lucrezi decât dacă trăiești de azi pe mâine. Și în general în ”multinaționale” (ahhhhh, ce le mai place denumirea asta angajatilor fără o cultură solidă) nu mai merită să lucrezi în România. Fițe și bentițe, mare ți-e compania ta, Doamne, și mulți îi vor sări gardul…
    Deci: poți să deparolezi liniștită totul, și lasă-i în durerea lor, să-și închipuie că scormonesc în coșul cu rufe murdare. Cred că nici sereiul nu are atâtea satisfacții, pe feisbuk…

    Apreciază

Lasă un răspuns

