Nu inteleg chestia cu radio Guerilla

guerrilla_logo_84242400La inceput, cand a aparut, am ascultat postul cu pricina. Vreme buna, pot spune, ca tot asta am ascultat. Pana intr-o dimineata cand, in drum spre job, mi-am dat seama ca ma simt penibil in propria mea masina si am realizat ca e din pricina emisiunii matinale. Am zis ca poate am eu o zi proasta. A mai urmat o zi in care mi-a venit sa vomit si, din pricina ca nu aveam unde sa trag pe dreapta sa performez, din pricina inghesuielii in trafic, mi-am spus ca deja am numarat doua mizerii, iar pe a treia, chiar trebuie sa fiu total tampita sa o mai inghit.

Cum voiam sa imi reamintesc ceva franceza, o perioada am dat pe RFI – pentru cei care nu stiati, postul inca emite si, surprinzator, are si emisiuni foarte bune pt cei interesati de business.

In timp, a mai aparut rock fm si m-am bucurat pana cand le-am invatat playlistul pe de rost.

De niste ani ma delectez in masina cu radio Romania Cultural si radio Romania Muzical. Si nu, contrar primei impresii pe care ati putea-o avea, nu au doar muzica clasica. Chiar va recomand emisiunile lor de rock, bluess, jazz, teatru radiofonic si cate si mai cate chestii faine.

Incetul cu incetul nu am mai dat deloc pe Guerilla, nici macar de dragul unei prietene care presteaza stiri acolo. Cand mai faceams portul asta ma lua greata instantaneu. Ca fiecare om, am si eu gusturile mele. Guerilla iesise demult din sfera mea de interes, de placere, de dorit sa ii aud.

Nu inteleg isteria creata pe fb odata cu aparitia stirii ca Guerilla nu mai emite. Sincer, pentru mine, chiar nu e absolut nici o pierdere. Poate e un semn de normalitate. Dar da, nu ma pot pune cu snobarimea. Asta e clar!

Unde mai pui ca dincolo de existenta oricarui post de radio, exista si varianta cd-ului ori a stickului usb cu muzica preferata sau, de ce nu, cu audiobookurile. In privinta astora, eu prefer audiobookurile cartilor pe care deja le-am citit in varianta „pe hartie” si care mi-au placut mult, asta ca sa nu-mi rapesc din placerea de a descoperi noi carti in traditionalul format, mai ales ca in masina mai trebuie sa fiu atenta si la trafic. 😀

Deci da, chiar nu inteleg de ce si povestea asta cu Guerilla trebuie sa fie „o cauza”. Nu aveam prea multe? Nu decazuse oare acest post de radio suficient incat sa fie amendat suficient de ascultatorii fideli care ii spusesera la revedere de cu multa vreme in urma?

Chestii superficiale care mananca spatiul virtual si vital al romanului, indepartandu-l de la problemele cu adevarat reale…

Pffff….

Lasă un răspuns

