E elementar, dragul meu Watson!

E adevarat ca suntem o tara lovita crunt. Politic, economic, social, cultural. Normalitatea e aproape o utopie. Fericirea e ceva din carti. Rarele exceptii ne lumineaza viata si ne mai dau o gura de oxigen sa mergem mai departe.

Azi o sa va spun despre campania Cristinei. E „pe pozitiv”. Dincolo de zambetul pe care ti-l smulge aceasta serie de 5 spoturi, pentru mine este importanta pentru ca ea, campania, poate reprezenta un punct de plecare extrem de important in schimbarea mentalitatilor, a reperelor la care ne raportam, a modului in care poate fi abordata o problema deloc placuta si deloc usoara cu care ne confruntam. Extrapolati subiectul la toate aspectele vietii voastre si veti vedea ca se poate si altfel!

Cred ca e deja suficient cat am vorbit. Sa lasam imaginile si mesajele sa ne spuna ce e mai important:

M-as bucura enorm sa ma ajutati sa promovam aceasta campanie! Pentru cei interesati, exista si variantele cu subtitrare, pe canalul de youtube al lui Dragos Rosca. Multumesc!

3 gânduri despre „E elementar, dragul meu Watson!

  1. Ia ca avem si un hater la articolul asta! :)) Da’ argumenteaza maica, argumenteaza: de ce o campanie faina iti displace ori de ce iti displace ce am scris eu. Sigur ca nu e necesar sa scrii cu numele tau, ca oricum nu cred ca ai oo pentru asta.

    Apreciază

  2. Am citit, am privit si am dat ok – thumb up insa ca si campanie publicitara pro-idee ….. insa pe masura ce priveam aceste bijuterii de mini clipuri m-am intristat.

    Le-am privit din nou si m-am intristat din nou … :(:(:(:(:(

    Nu stiu de ce sau ce anume m-a intristat insa concluzia e ca m-au intristat toate 5

    Apreciază

  3. Ionut, de ani de zile este trist tot ce se intampla in tara asta, din pacate. Din fericire, exista oameni care reusesc sa transforme negativul in pozitiv, sa ofere o abordare noua si proaspata. Din pacate in acesti oameni, in general, se arunca cu pietre. De ce? Simplu: masele sunt turme…si n-as vrea sa spun de „oi”, pentru ca am observat ca aceste animale sunt, de multe ori, mult mai intelgente ca multi bipezi.

    Apreciază

Lasă un răspuns

