Carpathian Garden

Discutie auzita la stomatolog:

„- Daaaaa, stiti ce domn era, doamna doctor?!…Mare om, mare domn!….

– ……..

– Daaaa…..la Revolutie era analfabet, da l-au luat astia de la ASE si i-au dat o diploma, ca el inainte de revolutie fusese trimis la Stefan Gheorghiu, da’ i-au dat diploma ca e un domn, zau! Acu’ e doctor in economie cica, mare om….daaa….si-are si afaceri mari….da’ merita…un DOMN!….”

Discutie in taxi:

– Doamna, nu va faceti griji, io-s sofer de multi ani si conduc_ca aia de la Formula 1 nu alta! Da’ doamna, va zic, da’ sa nu va suparati – doamna io as interzice sa se dea permise auto la femei. Ca astea care conduc nici nu-s femei, is muieri. Sa stea dom’le la cratita, nu la volan!

(In timpul asta eu taceam. Nu stiam daca sa-l iau la injuraturi random sau sa-i pocnesc una in moalele capului. De aia taceam, ca-mi analizam solutiile, dar si sansele, nu de alta.)

– Va vad asaaa….tine…tinerica….n-aveti verigheta pe deget…pai viata-i asta, doamna? Sa nu fiti maritata ca sa fiti femeie de cariera?… Pai femeia trebuie sa aiba familie, sa aiba copii, sa-i spele la fund, sa-i faca de mancare barbatului, sa-l spele, sa-l ingrijeasca…

Imi indes adanc mainile in buzunare. Cu pumnii stransi. Nu raspund nici de-a dracu’. Ma uit pe geam. Si TAC. Sunt in spume. I-as crapa capul, de fapt.

– Uite-l si pe ala cum se baga! Uite-l dom’le ce bou e! Aaaa….nu el e de vina saracu’! L-a blocat vaca aia cu masina rosie. Ce v-am zis io?

Cred ca il omor pana la sfarsitul cursei – concluzionez, dar tai concluzia cu pixul rosu din capul meu. Nu-l omor ca n-are cine sa-mi aduca chiftele la parnaie si afaceri in pierdere nu fac.

Eram pe o straduta ingusta cu doua benzi – noi pe aia din stanga, un autobuz pe aia din dreapta. Traficul naibii imi lungea timpul in care trebuia sa-l suport pe taximetrist.

Se baga cu tupeu sa fie primul la semafor. Imi era clar ce va urma. Autobuzul facea la dreapta – unghi de 90. Am tacut. In sfarsit Dumnezeu dragutul va face dreptate, iar eu o sa ma racoresc. Ma mut strategic de pe partea dreapta pe cea stanga a masinii si astept. Si vine dulcea clipa a razbunarii: se da verde, autobuzul face dreapta, taxiul in care ma aflam se face pilaf pe toata partea dreapta.

Soferul urla si injura isteric, eu rad in hohote. Multumesc Doamne! Ma simt razbunata. Cobor. E un fel de ploaie rece afara, care deja imi pare ploaie de vara.

NOTA: Romania are o geografie remarcabila.

4 gânduri despre „Carpathian Garden

  1. Eu nici nu cred ca era o femeie la volan, din cat am putut eu sa vad, dar omul avea nevoie de o confirmare. Si tu oricum conduci ca o zeita, ca altfel nu stiu cum ar fi rezistat Bubulina ta pana acum. 😉

    Apreciază

  2. eu as zice sa ne scrii aici, de bunavoie si nesilita de nimeni programul tau de iesit cu masina prin targ, ca sa apelam la una dintre cele doua solutii – ori sa stam in casa ori sa fugim din targ. preventiv, asa…. 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

