Neam tampit, ne-am tampit?!!!…

O sa zic niste vorbe care o sa deranjeze pe unii sau pe altii.

Cu multi ani in urma, caderea zidului Berlinului a insemnat mai mult decat democratie, eliberarea de sub comunism a partii estice a Germaniei. A insemnat o cadere grava, niste costuri imense si un efort sustinut de si mai multi ani pentru revenire a intregii „Germanii mari”.

Stiti deja ca io-s impotriva globalizarii, a UE si am mai dat ceva argumente pe aici. Extrem de periculoasa mi se pare ideea facuta sa explodeze in aceste zile legata de unirea Romaniei cu Moldova. La modul ideal ar fi minunat sa fim din nou o tara. La modul real avem asa:

1. Mentalitatea rusofila e extrem de puternica si nimeni nu pare sa tina cont real de oamenii aia si parerile lor.

2. Moldovenii care isi iau cetatenie romana pe banda sunt, in ordine aleatoare: curvele care trebuie scoase la produs in UE cu acte in regula, mafiotii care au nevoie de acte in regula (pana si ei- ca sa aiba o libertate de miscare si o piata mai mari) si un procent infim de copii de romani care vin la scoala aici.

3. Moldova este intr-un colaps economic si mai grav decat Romania care e praf. Cum aduni tu om cu creier in cap, la momentul asta, doua saracii?

4. Cand tu, Romania, nu iti poti ajuta cetatenii sa aiba o viata cel putin decenta – ati uitat cat e rata somajului, ca va mai zic o data (si nu de aia „oficiala” vorbesc, ci de aia reala), ati uitat ca avem productie aproape de zero, ati uitat ca avem industrie din parti? – cum sa te pui in pericol vital sa te unesti cu Moldova pe care trebuie sa o ridici? Din ce s-o ridici? Cu ce costuri? Iti omori populatia ca sa ridici moldovenii?

Intreb matematic, dand sentimentalismele ieftine la o parte.

Oameni buni, patriotism nu e asta. Adica sa ne apucam sa urlam ca descreieratii sa ne unim cu Moldova, cand noi suntem rupti in turul pantalonilor, vai steaua si zilele noastre?!!! Repet intrebarea: cu ce pret?! (unde „pret” nu se refera exclusiv la bani)

Au existat momente mult mai bune cand se putea face pasul asta, dar atunci aceasta miscare nu facea parte din planurile de afaceri ale politicienilor nostri si / sau ai lor. Sunt extrem de convinsa ca, la un moment dat, vor mai aparea momente bune. Dar NU ACUM!

Stiu, o sa-mi dati in cap cu proverbul „la masa unde mananca doi are loc si al treilea”. Desigur, cu conditia ca aia doi care stau la masa sa AIBA ceva de pus pe masa; altfel o sa fie trei morti.

Hai s-o luam business: tu ai afacerea in prag de faliment. Cu cine te asociezi? Cu alta firma care e in faliment? Ganditi, pentru numele lui Dumnezeu, acum cat inca mai e voie si e gratis!

5. V-ati gandit la Transnistria? Nu, nu-i asa?!….Pai nu, ca de ce ne-am gandi la probleme in intregul lor? Hai sa urlam ca boii o idee. Turma de oi!

6. Americanii sunt cu saua pe noi, rusii nu-s foarte fericiti. Ei cam care credeti ca ar putea fi urmarile dupa o astfel de unire? La ideea ca am putea deveni foarte usor zona de conflict armat nu v-ati gandit, nu? Hai sa va dau o imagine dura: intelectualilor, vreti sa va vedeti impuscati copiii pe strazi daca se incrunta americanii si rusii unii la altii?!

Si da, inceputa rubrica de pe Fb va deveni aici categorie de articole: NEAM TAMPIT, NE-AM TAMPIT?!!!!….

NOTA: Romania are o geografie extraordinara.

5 gânduri despre „Neam tampit, ne-am tampit?!!!…

  1. Cum zici tu…Eu am alte semnale in ultimii doi ani. Mi-ar fi placut sa nu puna oamenii botul la povestea asta, dar ai sa vezi cum ii cuprinde euforia.
    Altfel, is relaxata, dupa cum stii. Asta nu inseamna ca nu am reactii. 🙂

    Apreciază

  2. Doamna draga, trrrranquila, vorba lu` baiatul ala… Asta cu unirea cu Moldova, dupa mintea mea, se intampla doar de zilele nationale: a noastra si a lor. Si e doar festivism. Pentru ca de multa vreme Romania nu mai e o tara care sa faca ce vrea ea, fie si gresit. E o colonie a UE, ce naibilor, ca doar se vede cu ochiul liber si nu tre` sa am doctorat in stiinte politice sa vad asta.

    Crezi tu ca vreodata-n viata o sa avem noi conducatori (acum si de-a lungul istoriei) care sa fie atat de demni incat sa faca ce vrea „boborul” si nu ce i se spune de la „stapanire”? Nooooo, nici vorba, draga mea.
    Din urmatoarele motive:
    1. aia din varful piramidei romanesti se pisa cu bolta pe parerea poporului. Poporul e bun doar sa plateasca facturi, taxe si impozite pentru bunastarea lor personala. Niciodata, niciodata nici macar o data, tara asta n-a avut conducatori demni. Norocul ei (al tarii) a fost ca era o tara bogata. Era, ca acum e vai steaua ei.
    2. suntem prea lasi ca si natie (acum si de-a lungul istoriei, repet) ca sa rostim cu voce tare si in cadru organizat ceea ce susotim pe la colturi.
    3. chiar daca am fi mai putin lasi, radacinile lasitatii si „smecheriei” conducatorilor tarii asteia sunt mult prea adanci ca sa mai poata fi smulse.

    Cred cu toata fiinta mea ca tara asta e pierduta veci-pururi. Doamna, uite argumentul meu suprem: in romanistan, aici, poporul a inventat oaia Miorita si nu haiducul Robin Hood.

    Apreciază

  3. la punctul 2 eu as avea o mentiune: chiar daca zicem si cu voce tare, o zicem disparat si atunci nu se poate produce nici un efect.
    culmea e ca se poate produce o schimbare, iti arat pe hartie pasii si costurile, doar ca nu vrea nimeni asta. pentru ca s-ar duce dracu smenul si teapa. aia-i!

    Apreciază

Lasă un răspuns

