Acu’ sa va vad!

Vin aseara dezamagita si nervoasa de la spital, ma asez in pat sa ma odihnesc si somn…din parti. Pana pe la 7 dimineata m-am intors ca placintuta de pe o parte pe alta, incercand sa imi gasesc o pozitie in care macar sa nu ma mai doara spatele, dar n-a fost sa fie. La ora mai sus amintita, realizez ca pe langa toate astea, caci cum i-ar sta chelului fara tichie de margaritar, mai sunt si nervoasa cocă. Ma ridic cu chiu cu vai, balotez aproape 2 l de apa – zic sa mai dau jos din adrenalina si poate reusesc sa adorm. Si reusesc.

Ma si visez ca am murit intr-un ceva…accident sau ceva de genul asta si sunt luata si dusa la spital. (Nu tot la ala de unde venii in spume. La altu’…)

Aia ma cata la identitate si gasesc in portmoneu hartiuta pe care scria ca daca se intampla ceva cu mine si e ceva refolosibil din organele mele interne, sa le doneze, sa fac si eu un bine cuiva pe lumea asta.

Ca atare, sunt dusa in sala de operatii si taiata….asa cum se taie mortu’ la autopsie, na…

Si cand ma desfac astia ca pe sacul de cartofi, numa ce se ițește din mine un robot ca ala din spoturile Citroen, unu d-ala care incepe sa se faca maaaaare tare. Da’ asta al meu era si mare si urat nevoie mare si facut din ceva ce semana a bronz. Unde am io o fixatie cu bronzul…mai stii…Echipa din sala de operatii amutita lemn de spaima si de uimire, timp in care robotul meu devenea un gigant.

Si cum ramasese cu picioarele in mine si de restul se ridicase binisor de gaurise si tavanul salii de operatie, de parca as mai fi avut si bani sa platesc ditai dauna, imi dau seama ca ma uit prin ochii lui si-l aud pe nea tinichele asta cum urla de se cutremura totul:

– Asta la vista, baby, adica sa-mi bag p….. ca m-am saturat de voi! – si numa ce le iau capetele la doctori dintr-o singura lovitura.

Io raman in cadavrul meu si ma uit ca robotului incep a-i iesi aripi de inger din spate si el prinde a se-nalta binisor spre cer, cu un picior ridicat in pozitia aia de balet care a consacrat toti ingerii prin picturi.

Si in timp ce se inalta ditamai tona de uratenie cu aripi de inger, cand parca nici nu mai parea asa urat, il aud cum fredoneaza, cu voce de inger (cum altfel?!!!)

– O tannembaum, o tannembaaauuuuummmm

Dark_Angel_-High_Quality_wallpaper_1920x1080

14 gânduri despre „Acu’ sa va vad!

  1. Ce să mai spun!? Trebuie că a fost o experiență… zguduitoare. Dacă nu era pe blogul tău aș fi zis ca a scris-o… altul. 🙂 Nu pot decât să-ți urez vise plăcute. Mai sunt și lucruri frumoase pe lume.

    Apreciază

  2. bre, cred ca e in cauza la luna plina :). io visai nu-mi aduc aminte ce, dar imi amintesc ca voiam sa strig dupa mama si tata. un fel de vis in vis in vis. ca am strigat odata sa ma trezesc din primul vis, am mai strigat odata sa ies in al 2lea si inca odata sa ies din ultimul. la al patrulea strigat cred ca am crapat peretii si vecina a cazut in pat.
    nu stiu daca e coerent ce-am scris dar inca sunt nauca dupa 😀

    Apreciază

  3. Ralu a comentat pe FB. 😉 Mno, primele 3 replici – inclusiv a mea, Doamne ca ajunsai sa dau cu desene, au fost identice: „de ce „

    Apreciază

  4. Oare esti un Terminator deghizat in Mos Craciun ?! :)))

    PS: Hummm ……. si io care am visat ca am baschetii rupti/guriti in doua locuri (la calcai si pe pingea) de mi se vedeau picioarele prin ei …. :))))

    Apreciază

  5. @Marian: cred ca m-am grabit si nu am scris ceva pana la capat. Intrebarea care ne framanta pe cele doua prietene ale mele si pe mine era: „de ce dracului canta ala „o tannenbaum” 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

