Exista momente cand un tren trece doar o data prin gara ta

credits to: http://www.free-picture.net/Trains/winter-train.jpg.htmlCu multi ani in urma am primit vestea ca un om a murit. Acel om facuse mult rau familiei mele. N-am stat nici o secunda pe ganduri si m-am urcat in tren.

Trebuia sa schimb trenul, nici nu mai tin minte unde si nici nu e relevant.

Pe peron, in asteptarea celui de al doilea tren, imi aprinsesem o tigara din care trageam cu nesat. Abia o terminasem si o stinsesem cu talpa bocancului, ridicandu-mi privirea catre trenul care tragea la linie, intepenesc la propriu vazandu-l pe tata la fereastra unui vagon. In capul meu ai mei nu stiau ca fumez.

M-am urcat in tren si m-am dus la tata. M-a luat in brate, m-a tinut asa strans pret de secunde bune – nu mai facuse gestul ala niciodata in viata mea – si mi-a zis la ureche:

– Stiam…simteam ca TU esti o Ioan!

Ma gandeam asa…aiurea in seara asta….ai mei nu mi-au zis niciodata un „bravo” pentru ceva facut bine, iar eu mereu am inteles ca acel ceva facut bine era ceva normal. Cu toate astea, mi-a lipsit si aveam sa-mi dau seama de asta mult mai tarziu, in viata mea de matur.

Dar declaratia tatei, in acel vagon de tren, singura mea confirmare a mea ca om si a mea ca devenire, a insemnat enorm.

Am mers tacuti alaturi, umar la umar, dintr-o data doi maturi care nu au avut niciodata nevoie de prea multe cuvinte….

Am mers impreuna sa sutinem familia unui om care ne facuse enorm de mult rau, pentru ca ni se parea normal sa fim alaturi de o familie aflata la greu.

Nu-mi cereti sa fiu delicata. Nu pot in lumea voastra. Pot intr-o lume normala la cap. Intr-o lume care judeca. Intr-o lume care stie cand sa renunte la orgolii de doi bani. Intr-o lume cu OAMENI.

4 gânduri despre „Exista momente cand un tren trece doar o data prin gara ta

Lasă un răspuns

