Mai degraba retoric

N-aveam nici un chef sa scriu pe blog in noaptea asta, dar daca tot is treaza lumina, caci poate sa se intample orice pe lumea asta – insomniile mele fac apelul negresit, ma puse necuratul sa citesc un status pe fb. Asa….ca sa stiti de la ce ma luai iar. Cum v-am zis, nu-mi mai e pofta, de o vreme, sa scriu pe blog. Si nici macar nu-mi cer scuze. Stiti cum sunt si aia e!

Mai ziceam odata ca mie imi plac lucrurile clare.

De-o vreme tot vad pe FB grupuri impartite in pro si contra unor oameni pe care nu ii cunosc personal si cu care n-am nica de-mpartit.

II inteleg pe gay-i care se asuma. Respect! Asa cum fiecare dintre noi ar trebui sa ne asumam ce suntem. Pana si pe țeparii care isi asuma ceea ce sunt ii respect. Dar despre subiectul asta alta data.

Ce mi-e mie neclar e de unde dracu au aparut barbatii astia efeminati, ca parca se-nmultesc pe zi ce trece. Doar din comentariile de pe FB, mie nu-mi vine a-l citi pe Radu F nu siu cum. Ca mi-e ca dau in diabet. Dar asta-s eu.

Nu mi-au placut niciodata barbatii care stau in fata oglinzii mai mult decat mine. Iar io am stat cel mai mult in fata oglinzii douaj de minute cand a trebuit sa-mi fac un machiaj smecher de seara. Doar ca la final machiajul iesise impecabil, iar eu eram nadusita ca un cal, de-a trebuit sa intru iar sa fac dus si, ca atare, sa-l dau dracului de machiaj si de tot.

Nu-mi plac barbatii care dau citate dulcege spre gretoase, ori care se alinta. Nu-mi plac, vere, ce sa fac?!

Nu zice nimeni sa nu o faci, dar cred ca a te expune in public asa, poate naste mai degraba reactii ca ale mele, decat….ori poate ma insel eu…habar n-am.

Cert e ca asta am vrut sa va spun: nici barbati ca oamenii nu se mai fabrica, ma, in tara asta?!!!!!! 😀

 

3 gânduri despre „Mai degraba retoric

Lasă un răspuns

