Doar o gura de cola

Azi am fost testata medical dupa cum urmeaza:

1. Una bucata test de audiometrie. Aud de va bat cu urechea….sau era va bat de v-ascult cu urechea?!….in fine…irelevant.

2. Una bucata test psihologic care continea 3 subiecte:

I. o serie de vreo…muuuulte intrebari, toate de tipul:

– te simti deprimata?

– te simti abandonata?

– te simti trista?

– te simti nervoasa?

– te simti neiubita?

– te-ai arunca in fata trenului, dar de la balcon, acoperis de cladire and so on….

Nota: Sincer, mi-am dorit sa cunosc loaza care a conceput testul, femeie sau barbat, in cazul asta nici nu mai conteaza sa-i spun ….da mai bine sa nu vorbim urat ca e noapte…

II. Un test cu o serie de numere, de la 1 la 70 (adica un fel de 69 plus cartofi prajiti) si trebuia sa spui, pe bucati, care numar lipseste dintr-un anumit sir. Numerele erau asezate in cerc, cu fonturi de diferite dimensiuni, un fel de circ. Avand in vedere calitatea copiei, de multe ori era aproape imposibil sa descifrezi vreunul dintre numere, dar ce mai conteaza cand sunt….fara numar….

 

III. Un alt test cu vreo…cred ca 50 spre 60 de intrebari care reluau, practic, subiectul primului test:

Ai fost abandonata. (punct adica). Te doare? Da sau nu!

Ai fost abuzata?

Te simti deprimata?

Esti depresiva?

Esti anxioasa?

Esti nervoasa?

NU SI DUCETI-VA-N…..da’ am zis ca in noaptea asta nu vorbim urat.

Inspir, expir, inspir. Uit sa expir. Pentru ca, de fapt, am uitat sa va spun ca am dat testul pe un fel de canapeluta din receptia marii clinici private unde: 3 matracuce de la receptie se certau de zor, indiferente la felul in care ar fi putut fi percepute de pacienti. Pacienti de toate felurile – mai tristi, mai seriosi, mai vorbareti la telefon in gura mare si medici. Medici de toate dimensiunile si de toate formele  care gasisera necesar, taman atunci, atunci cand ma psihologeam eu mai cu spor, sa treaca prin fata mea si sa se loveasca de picioarele mele oricum aproape aduse la piept. Nu cred ca era vreo aluzie la faptul ca am picioare lungi. Dar mai stii pacatul?!… 😀

Si pacatul, ca taman la el voiam sa ajung, ma duce la testul de glicemie. In afara de faptul ca dracul ala de acusor doare cand iti este infipt in deget, de-as fi vrut sa-mi ia 15 eprubete de sange din vene decat sa simt durerea aia, dovedeste faptul ca eu sunt a dracu’. Da’ rau. Ca nu iesea dram de sange. Asa ca m-am pus pe …sa ma scuzati…supt. Degetul! Iese o amarata de picaturica, intr-un final apoteotic si cand sa strig si eu Evrica, imi pune asistenta aparatul pe deget, se holbeaza, mi-l arata si mie. Ea se holba de sperietura, eu ma holbam ca vaca. Avantaj eu, ca aveam privire blanda si ochii umezi. Asa ca imi explica: aveti 146 si maxima e de 120. Va mai las o jumatate de ora si daca nu iese sub 120, imi pare rau, dar nu puteti fi angajata si va trebui sa va internati. Imi sare inima de-o juma de metru si n-apuc sa articulez ca, asa, cu inima sarita, ca taman se gasi sa aiba reactie sunt luata de-o aripa si dusa la EKG. Analiza ca analiza, da’ doctorul care voia sa ma dezbrac io de tot ca el nu putea sa puna ventuzele pe mine a avut mare noroc ca a scapat nebatut si nescuipat.

La tanc si asta, caci sunt preluata din nou pentru glicemie. De data asta inima mea chiar o luase pe campii. Cred ca imi facea in ciuda, de-a dreaq ashea…

La prima intepatura fusese ales degetul sexual de la mana dreapta. Acu mi-l lua si p-ala de la stanga.

Pana sa vrea sangele meu sa tasneasca (nici de data asta nu voia), am raspuns la intrebari – ai mancat azi? nu. ai mancat aseara? da. ce? in afara de ciuperci? – da asta nu intreb, ci zic politicos – supa. In fine ma intoarce femeia pe toate partile. Cred ca si ei ii era frica. Si-mi cade caramida in cap. In masina aveam o sticla de cola, desfacuta de vreo doua saptamani. In traficul ala infernal ma lua o sete de numa’ numa’ asa ca baui fix o gura de cola, cata mai ramasese pe fundul sticlei, sa nu lesin pana la policlinica.

Asistenta isi da una peste frunte, in eternul gest romanesc pe care nu vi-l insotesc de replica si, cu spaima in priviri, zice „hai sa vedem”.

Nici in filme n-ati vazut asa tensiune, zau!

Aparatul da verdictul. 87

Ma ridic de pe scaun si evadez fericita.

Nu mai simt ca as putea fi depresiva, nici abandonata, nici nu-mi trece prin cap sa ma arunc de pe vreun bloc, taman cand mi-am pus in cap sa fac scoala aia de piloti pe care o tot programez-aman-programez.

Plec pur si simplu.

Bai, da’ daca am gresit vreun numar?!!!! 😀

4 gânduri despre „Doar o gura de cola

Lasă un răspuns

