Idei de dat in cap cu capul

Stii cum e cand se intalnesc mai multe femei care nu s-au mai vazut de ceva vreme? Daca nu stii, iti spun eu: e prapad! Daca poti fugi, daca nu ori rezisti cu soicism ori te imbeti, pe principiul „macar sa nu-ti mai pese”.

Ce te faci, insa, cand toate muierile alea sunt in capul tau? Iti spun tot eu – bei. Sau scrii. Depinde ce ti-e la indemana. Eu scriu. De dracii ai mari si mai multe nu.

Toate femeile alea sunt eu, in cap la mine. Fiecare experienta are cate o femeie. Fiecare femeie, ca si fiecare experienta se vrea povestita. Rezultatul? Macel!

Un alt vechi principiu, enuntat pe aici inca de la nasterea-i, ala cu „trei beri si o lumanare” se aplica, dar se cere si scris. Zic adica…sa nu va proiectati asteptari false.

In continuare va prezentam programul artistic (mancatz-as) „Dumnezeu cu mila”.

Sa nu care cumva sa-mi cereti distonocalme ca n-am. Da’ am un caine care reuseste sa faca de cap si cel mai zen om de pe pamant.

Am chef de scris. Cum sa scrii in harmalaia muierilor din capul tau? Nu scriu. Bat campii, poate fac smantana din ei.

Habar nu am de unde sa incep. Si, de fapt, ce naibii sa incep? Si de ce? De pofta de scris. A revenit. Se vrea asezata. Unde ca in casa nu mai am loc? In gradina e mocirla de la atata ploaie, pe canapeaua si in camera lui Dioda nu se poate.

Ies pe strada si-mi iau campii in cap. Nu-i bine nici asa. Pentru ca nu-i politie. N-are farmec.

As bate campii cu Radu si Dana – nevasta din dotare. Da is oameni normali la cap si asta nu e ora de oameni normali. Dani doarme de trosneste patul, ca altfel dadea ea un semn, Once si ea ii om serios la ora asta si presupun ca doarme, asta daca nu baga red bull si scrie de zor prezentari…Ala nu, ala nu…si io ce sa fac? Ma panichez. Bat campii. De draci ii bat si de ras frumos ce am ras zilele astea, de m-am si speriat de mine, dar nu mi-am scuipat in san, ca, asa ca o zana imbracata in costumatii de nunti- botezuri – cumetrii nu se face sa scuipi ca golanul la coltul strazii.

Clar ma tiu sa va spun ceva, dar nu vrea sa iasa. Nu s-a copt.

Dar stiu ca vreau sa va spun de frumos, de vesel, de…uite ca iar …da’ mai bine va spun al’ dat’.

Beti-va cafeaua in liniste ca nu va mai bat la cap. Ma duc cuminte intr-un colt si astept sa nasc povesti.

Da’ nu-i asa ca e bine cand vine cineva…una ca mine…care reuseste pret de doua minute sa va faca sa nu va ganditi la realitate, la to do, la job?….Intreb retoric.

A fost ziua de nastere a lui Ionut. Adica i de la yahoo, cum il stiti de pe aici. Io zic sa ne aliniem frumos si sa-i spunem „la multi ani!”, ca merita. Macar pentru faptul ca el insista sa citeasca toti campii batuti de mine. Io i-as ridica statuie pentru rabdare. Ca si voua. Da’ nu stiu decat din lut galben sau rosu din Dobrogea. Altfel nu stiu.

Si-acu’ ia ma plecati la job ca salariul nu se plateste singur! Ei comedie!

Vreti povesti?!!!….Provocati-ma, ca altfel nu stiu. I dare you! Va mituiesc cu niste flori de lavanda crescute de mana mea! 😉

2 gânduri despre „Idei de dat in cap cu capul

Lasă un răspuns

