Cu hashtaguri

Ți-am simțit palmele. Îmi mângâiau sufletul și făceau dragoste cu el. În exterior par tot eu, frământarea e în interior.

Încerc să ascund asta de restul lumii. Până la urmă, cutumele ne spun că e necuviincios să faci dragoste în public.

Imaginează-ți cum ar fi să te întâlnești pe holurile biroului ori pe stradă cu cineva cunoscut și conversația să decurgă astfel:

– Ce faci?

– Bine, tocmai am un orgasm. Fac dragoste cu omul vieții mele. Tu ce mai faci? Cum o duci in ultima vreme?

 

P.S.: #numaimălăsațsăascultmuzicăcăneducemdracului

 

 

Lasă un răspuns

