Lunea asta

Lunea asta a iesit asa, ca o planta cataratoare, direct din inima mea spre soare. Stateam in continuare intinsa in pat uitandu-ma uimita la ea cum creste, in timp ce un gand radea – „uite un fractal”.

M-am speriat si am sarit in picioare. Daca e un fractal, inseamna ca eu nu mai sunt om?!…

Planta a ras si mi-a raspuns cu o floare care s-a deschis spectaculos. Floarea s-a aplecat si mi s-a asezat dupa ureche, soptindu-mi – e o noua luni de inca vara, imbratiseaza viata!

M-am uitat in jos. De picioare aveam inlantuite buruienile trecutului. M-am scuturat de ele, ca si cum m-as fi descaltat de niste papuci pe care talpile ii resping pentru ca simt nevoia sa respire pamantul reavan si verdele ierbii si am plecat in viata.

Lasă un răspuns

