Scriu in trafic

Scot caietul din geanta si scriu…pe volan, pe genunchi…cum pot…

image

image

12 gânduri despre „Scriu in trafic

  1. Sa nu ma acuzati de lipsa de caligrafie, caci, va asigur, e tare greu sa scrii pe genunchi ori pe volan. Altfel, la caligrafie ne batem cand vreti🙂

    Apreciază

  2. M-am simtit cumva aiurea sa postez ceva scris atat de urat. M-as bucura sa aflu ca, dincolo de hartie ori monitor, s-a simtit ceva…🙂

    Apreciază

  3. Hai merci, coane! Vezi ca veni dragul de Ilisoi la voi in targ sa-si lanseze cartea si mi-l racirati cobza, ca cica doar la premianti e caldura in case! Pai asa?!!!! :))

    Apreciază

  4. D-apoi sa stiu, bre…ca daca o fi si o fi sa-mi lansez vreo carte, sa nu viu prin targul cela, ca cine stie ce mi s-ar putea intampla! :))))))

    Apreciază

  5. Nu este adevarat ca ai scriul urat, dimpotriva!
    Este foarte placut si ciudatat totodata sa citesti pe net o foaie scrisa de mana.
    Am uitat cum era sa citestii si sa scrii scrisori cu manuta ta, asa este?

    Cand a-ti scris ulimoa oara cu pixul sau stiloul ceva pe o foaie de hartie (si nu ma refer la lista de cumparaturi sau la ce e de facut intr-o zi)!

    Felicitari!

    Mereu ne uimesti si ne surprinzi!🙂

    Apreciază

  6. Aoleoooo de cand ma ameninti cu betia aia! Trebuie sa vad cum fac sa ajung prin Galati, ca am vazut ca ai o intreaga gasca de petrecareti! Mi-ar placea sa nimeresc si cand mai vine Alice prin tara, sa o cunosc si pe ea. Adica ce vreau sa spun eu e ca as vrea sa cunosc si partea simpatica a familiei.😛

    Apreciază

Lasă un răspuns

