Viata ie greu

rosu

Peste toate cele care va vin usor in minte, sa stiti ca viata unei femei e dificila. Dar ce spun eu dificila?…Cateodata devine cumplita.

Pregatirile pentru un eveniment incep cu cel putin cateva zile inainte. Desigur, cu planul facut in cap: tre’ sa ma duc la cosmetica, tre’ sa-mi caut haine, tre’ sa-mi fac manichiura, tre sa ma gandesc ce pantofi imi pun, aoleo iar nu am cu ce sa accesorizez.

Planul asta se transforma in cele din urma in: tre’ sa ma duc la cosmetica, aoleo n-am haine, aoleo n-am pantofi, aoleo n-am….si in general descoperirea apocaliptica a faptului ca desi casa e plina pana la refuz cu de toate, n-am nimic.

Pana sa verific dulapurile care au „specializari” diferite, pun mana pe telefon. Intai ma plang. Dwoooh, nor-mal!

– Bai, n-am cu ce sa ma imbrac deseara, am frecat-o pana acum si constat ca…auzi, da stii ceva…mai bine nu ma duc….da’ nu pot sa nu ma duc, ca e de porc sa confirmi si sa nu te duci….

Si pe langa toate astea, azi e o zi de-ti vine sa stai in casa sa numeri banii si sa…in fine…n-am timp de asta, trebuie sa ma pregatesc pentru eveniment.

Dau alte telefoane. Urasc magazinele! (da, stiu, nu-s foarte in regula cu chestia asta, dar n-am timp de analize)

O sa mi se trimita niste rochii sa le probez si sa vad in ce ma simt bine.

Cu pantofii am rezolvat-o tot din cap de la mine. Pantofii din magazinele din targ nu-mi plac nici sa ma pici cu ceara. Norocul meu e ca am o colectie inca suficient de mare….da’ mergeau niste pantofiori noi….in fine, bine, ca am rezolvat asta, macar!

Rosii! Unghiile! Asa mi le fac in seara asta. De care rosu? Nu stiu ca nu mai am nici o oja…Simt ca ma cupinde o tristete fara margini.

rosu

Scot colectia si o insir sa o vad mai bine. Clar nu am nici un rosu. Adica am, da nu nuanta din capul meu. Sa-mi notez sa-mi cumpar!

Doamne ce am obosit si cat de putin timp mai am pana deseara!…

Si n-am nici rosu de care vreau io!

O sun din nou pe prietena mea. Macar ea stie prin ce trec si ma compatimeste. Are si de ce! Ma simt napastuita…

– Auzi?…

– I?…

– Pana vin rochiile alea, ma gandeam sa ma uit sa vad cum e rochia aia neagra…

– Care, ma?

– Uff….aia ma, aia de care ziceai tu ca arat ca o printesa in ea!

– Aia merge, ma! E perfecta!

– aa….mnu…ca nu am accesorii potrivite…

– Ej nebuna! Cum n-ai, ma, accesorii?

– N-am, las’ ca stiu ce spun…

– Auzi, da aia neagra cu broderie cu fir din argint ar merge?

– Si aia merge! Aia merge si mai bine! E sexoasa rau!

– Ea da, io nu mai sunt…

– Iar esti nebuna!

– Nu, ma, da m-am ingrasat. Stiu io ce spun…

– Sa-ti tot repet ca esti nebuna, e complet inutil! Ai slabit, NU te-ai ingrasat!

– Da, da’ se pune, deci nu merge nici aia!

– Auzi?…da’ aia…

Si conversatia mai continua asa inca vreo jumatate de ora…

Imi amintesc iar ca nu am rosu de care vreau io, constat ca nu am cu ce sa ma imbrac, nici pantofii cu care ma gandeam sa ma incalt parca nu mai sunt ce trebuie, iar peste toate astea ploua mocaneste….

Imi fac o cafea turceasca si ma trantesc sfarsita pe canapeaua din bucatarie. Concluzionez intelept: viata de femeie este foarte grea.

P.S. Sa nu indrazniti sa ma contraziceti. Nu azi! Si nici sa nu indrazniti sa radeti in hohote, ca va aud si va rup capetele!🙂

3 gânduri despre „Viata ie greu

  1. mai ales pe silent! :)))) a dreaq chielea pa voi! Dani ma rase pe fb, tu aici….pffff….si nici nu pot sa scriu mai mult ca nu s-a uscat oja…

    Apreciază

Lasă un răspuns

