da, recunosc, mi-e frica sa scriu

Writing-writing-31275199-1500-1004-1024x685

Writing-writing-31275199-1500-1004-1024x685Sa-ti spun cum se intampla la mine, caci n-am stiut niciodata cum functioneaza oamenii (altii, ceilalti, toti).

….si ma apuca sa bat campii netului ori ai cartilor ori ai povestilor dimpreuna cu prietenii. Si la un moment dat se face un stop cadru in capul meu. Poate fi provocat de absolut orice: un cuvant, un gest, un sunet, o imagine….absolut orice-ti trece sau nu prin cap.

Din momentul ala, daca e vreo situatie sociala – gura mea se desprinde de cap. Gura ramane prezenta in situatia sociala si raspunde sau povesteste sau pur si simplu mimeaza niste chestii cat de cat inteligibile ori adaptate la context, iar eu, dimpreuna cu mintea ne teleportam in alt univers unde lucrurile se intampla mult mai rapid, mai viu, mai colorat, mai altfel decat as putea sa-ti spun in cuvinte.

Uneori imi ia cateva secunde sa vad o poveste, aleori povestea ma chinuie zile sau chiar ani.

Intr-o discutie, cineva mi-a spus:

– Ma sperii!

– De ce?

– Pentru ca vorbesti normal si coerent, doar ca privirea ta e din alta lume si ma sperii si-mi dau seama ca n-ai nici o legatura cu lumea asta…

Cel mai nasol e ca niciodata nu am avut starea sa scriu cap coada vreo poveste. Pentru ca viata reala, asta de-o stim cu totii, ma fura miseleste si atat imi trebuie sa ma intrerup.

Odata am scris vreo saptamana fara sa dorm, sa mananc, sa…nimic altceva. Nu ma puteam opri. Asa sunt. De la asta ma abtin.

De-aia nici nu ma mai apuc. Urasc sa fiu intrerupta.

Si atunci blogul asta e perfect. Aici nu trebuie sa scriu mult si, de obicei lucrurile trebuie sa fie de ras si din viata reala.

…ori povestile mele nu au legatura cu viata reala…de alea nescrise zic…

La un moment dat chiar m-a prins frica. Am auzit o discutie, eram intr-o cafenea si niste tipi discutau destul de tare

– Unde ai mai vazut tu muiere sa scrie sf sau fantasy de buna calitate?

– Da, ma si alea care scriu is nebune de dus la spital.

M-a blocat asa tare faza asta ca nici acum nu am iesit din ea.

Mai scriu asa…pe ascuns, cate una alta…sunt aruncate prin diverse drafturi….de blog, de mail, de diverse alte feluri de garaje prin care am tot felul de chestii adunate, iar in rarele momente in care am mai scris pe aici asa ceva am trait cu o spaima de nedescris. Nu ca nu o sa va placa, ci ca o sa trimteti pe cineva care sa imi aduca drept cadou o camasa alba cu maneci foarte lungi.😀

Norocul meu e ca sunteti oameni buni…so far…🙂

Lasă un răspuns

