Post debate

Mi-a placut statusul Laurei si am sa o citez din memorie. Dupa dezbaterea de aseara „Iohannis aproape ca m-a facut sa votez. Cu Ponta”.

Dupa ce am avut newsfeedul inundat de statusuri virulente ale simpatizantilor lui Iohannis, in ultimele doua saptamani, aseara am simtit nevoia sa fac misto. A fost simplu, desi eram obosita, pentru ca Iohannis mi-a servit la fileu, insa mai degraba am comentat pe alte ziduri, aka la Julius Constantinescu – in pase maxime de facut mistouri, de parca era pe baterii.

Probabil ca s-au zburlit multi, dar nah, simteam nevoia.

Am fix 10 minute sa scriu asta si sa fug ca dupa treburile zilei ori ele sa fuga dupa mine si-am zis sa notez repede cateva observatii.

Realitatea TV:

1. Moderatorii Realitatii – slabi si foarte slabi. Lasa faptul ca Rares Bogdan (sper ca am retinut corect cum il cheama) a inceput prin a spune telespectatorilor ca ne prezinta „candidatii din aceasta seara care este domnul …. si domnul…”

2. Organizarea dezbaterii a fost proasta – fara agenda, fara timing etc.

3. Asa cum multi au sesizat – 45 de minute s-au dus pe subiectul diaspora.

4. Nu au existat categorii clare de intrebari: politica interna, politica externa, masuri concrete, pasii de realizare si costurile lor in urmatorii 5 ani – pentru ca, ce sa vezi, nu toate masurile vor fi placute, iar unele ne vor costa mai mult decat ne imaginam. Intrebari specifice legate de activitatea unui presedinte. Toate astea arata lipsa de pregatire si de cunostinte a organizatorilor si faptul ca ne tampi Basescu atat de tare ca nu mai facem distinctia intre ce ar trebui sa faca un presedinte si ce ar trebui sa faca un guvern.

Iohannis:

5. A venit la o dezbatere fara un minimum de pregatire, probabil pe principiul ca un elev nu poate fi mai destept decat profesorul.

6. Atitudinea lui, pe mine, cel putin, m-a umplut de greata si mi-a amintit de un proverb „prostul pana nu-i fudul, parca nu e prost destul”.

7. Nu numai ca a aratat o lipsa crasa de cunosinte, atat legata de chestiuni curente, dar si de politica externa, atributii prezidentiale etc.

8. Si de restul a tacut si si-a adunat, ca un om strangator, minutele.

Ponta:

9. Din anumite puncte de vedere, staful lui l-a sfatuit prost – sa abordeze o atitudine si un ton de tip Basescu – pentru a fi calare pe situatie.

10. Si-a pierdut calmul in cateva randuri si a dat cu boii in gard, desi pana in momentul de aseara mie mi s-a parut ca s-a purtat civilizat, cel putin la nivel de limbaj.

Una peste alta, Ponta a venit pregatit, probabil intuind temele de dezbatere, lucru care nu era greu deloc.

Astea-s primele chestii, scrise pe repede inainte, din ce am observat eu. Desigur nu sunt toate lucrurile, iar pentru Romania….apoi…Dumnezeu cu mila ce-o mai fi de acum inainte…

Lasă un răspuns

