Cuvinte simple

UnknownLui Basescu ar trebui sa ii multumim.

Ca a reusit sa scoata la lumina adevaratul profil al romanului – un caracter hidos, rau, inversunat, bun de nimic, dar vocal, lipsit de educatie si, ca atare, usor manipulabil.

Lui Basescu ar trebui sa ii multumim ca lasa in urma o natie indobitocita si vehementa, nu o natiune.

O natie incapabila sa mai priveasca spre lumina, inversunata in propriile-i fecale.

O natie incapabila de constructie ori de armonie.

Nu, nu inteleg deloc cum poate cineva sa il sustina pe Iohannis. Chiar nu pot. Ma gandesc ca poate am devenit, peste noapte, foarte proasta.

…si nu gasesc alta concluzie decat ca doar aia carora le-a fost bine pe vremea lui Basescu il pot sustine, ori aia mai prosti decat prevede legea ori curvele.

Si daca, in final, doar eu is cea mai proasta?…

In esenta, politicul nu are nici o legatura cu socialul. Dar niciuna! Sunt doua entitati diferite. Una care se lupta pentru ciolan si una care se prostitueaza pentru resturi.

Intrebari. Nu am cum sa nu mi le pun si sa incerc sa raspund pozitionandu-ma in puncte diferite pentru a avea o viziune cat mai larga si pentru a incerca sa inteleg.

Ce sa-i raspund eu nepoata-mii cand ma intreaba tot felul de lucruri? Nu pot ori nu stiu sa ii raspund la avalansa de intrebari. Chiar nu le stiu pe toate. Stiu doar ca poate avea un reper de moralitate in mine. Chiar POATE! Ce alege, ei bine, e fix alegerea ei. Imi doresc pentru ea sa poata avea sufletul inistit cu fiecare alegere pe care o va face in viata ei – profesionala sau personala, sa aiba o viata mai buna si da, sa aiba curajul sa imi spuna cand crede ca eu gresesc si sa ma ajute sa ma corectez.

In rest, in privinta politicii, in seara i-am spus un singur lucru – indiferent ce se va intampla la nivel politic, acum sau peste o suta de ani, sa stea dreapta si sa nu-i vina sa se scuipe cand se uita in oglinda, sa inteleaga ca nimeni din politic nu se va gandi la ea, iar ea trebuie doar sa isi faca o viata frumoasa, fara compromisuri pe care sa le plateasca scump si sa o traiasca frumos si de fiecare data sa incerce sa ajute oamenii din jurul ei sa traiasca frumos.

Atat m-am priceput eu sa-i spun…

Lasă un răspuns

