Ce sa-i aduc eu lui?…

Fireworks

Fireworks

…am zis sa nu treaca prima zi din an fara sa scriu un rand si aici. Din statistici am aflat cat de lenesa am fost anul trecut – am scris 74 de povesti, asta insemnand ca de restul am chiulit. Nu ca as fi vrut. Ceva s-a blocat in mine in multe perioade din anul trecut.

Asa ca mi-am propus sa dau anului acesta mai multe povesti. Da, eu lui. M-am gandit sa fac ceva ce nu am mai facut pana acum.

Ca fiecare om ma gandeam ce as vrea sa imi aduca anul urmator. Asa ca mi-am propus sa ma gandesc, daca ar fi sa fie, ce si-ar dori anul asta de la mine. Ce sa-i aduc eu lui?

Dar, inainte sa incep sa ma gandesc la asta, zic sa va urez „bun venit” in 2015, un an in care sa iubiti, sa radeti, sa va bucurati , sa cantati si sa dansati, sa cititi si sa ascultati muzica faina, sa traiti adevarat si frumos – cu mult mai mult decat ati facut-o in toti anii de pana acum, sa va ingrijorati mai putin si, mai ales, sa faceti tot ceea ce va face placere si va aduce bucurie in suflet!

 

4 gânduri despre „Ce sa-i aduc eu lui?…

Lasă un răspuns

