Doamne, nu-ti iei si tu concediu?

…acu pe bune! esti hiper activ si chiar daca nu iti dai seama, surmenajul isi spune cuvantul. Iei vieti intr-un mod nedrept, lasi prostia sa nasca –  iar prostii sa se inmulteasca, preferi dinte pentru dinte si ochi pentru ochi vs armonie.

Cred ca a si ajuns sa-ti placa!…

Nu mai intreb, de cand au murit ai mei, „de ce?”. Mi se pare aiurea. Oricum mie nu-mi raspunzi. In general refuzi sa vorbesti cu mine. Poate pentru ca am dintii mari si sunt cam slabanoaga asa…altfel nu-mi explic…

Da, azi am lasat gandirea strategica la o parte si vorbesc cu ceea ce cu greu se poate numi suflet.

Doamne, nu frica ne face mai buni. Si nici raul ca sa avem cum sa-l comparam cu bunul. Ciudat, dar noi, creaturile tale, credem…adica hai sa nu-i implic si pe altii, dar eu cred ca din rau nu poti construi bun….deci eu cred ca bunul poate fi mai bun. Nu raul poate fi mai bun. Daca intelegi ce vreau sa-ti spun…

Probabil  ca vorbind doar cu ceea ce ziceam si mai devreme ca, cu greu poate fi definit ca suflet, ma consideri proasta. Chiar si asa, Doamne, apleaca-te macar o secunda spre ceea ce incerc sa-ti spun: nu raul face bunul! Raul face mai raul.

Doamne, ia-ti concediu, esti surmenat, pe bune! Io-ti promit ca in timpul cat lipsesti tot un om mai bun voi incerca sa devin. Mai bun ca ieri, mai bun ca la nastere, mai bun… Si ca mine sunt multi.

Iarta-ne, Doamne, chiar stim ce facem! Si mai grav – chiar stim ce gandim!

Ia-ti concediu!

Lasă un răspuns

