Coana vreme

DSC00060

Lesinati din toate tarile uniti-va! – ar putea fi foarte bine sa fie asta titlul, dar e prea lung pt platforma publica.

Cert e ca de doua zile eu ma tin de pereti si, pentru a asigura un echilibru de forte, nepoata-mea ii tine pe partea cealalta. Pe pereti adica. De azi dupa amiaza am inceput, fiecare dintre noi sa primim telefoane si mesaje cu oameni care au aceleasi simptome: ameteli, senzatie de lesin, vedere neclara, stare de moleseala, incapacitate de concentrare.

Cand afli despre una doua persoane te gandesti ca o fi coincidenta, cand incepe sa creasca numarul de afectati, dai vina pe schimbarile climaterice, dar chestia asta mie deja mi se pare usor „dubioasa”, ca sa citez unul dintre termenii favoriti ai copilului.

Asadar, habar nu am de la ce provin aceste simptome si cu atat mai putin ce le genereaza, dar, daca ma intrebati pe mine, care stiti ca am sefeuri in cap cat cuprinde, mai ca as da vina pe asteroidul ala de dadu tarcoale noaptea trecuta.

Animalele de pe strada se purtau ca nebunele. Ma refer la animalele cu 4 picioare in acest caz, ca sa nu creem confuzie. Al nostru, pe numele lui de scena – Diodă e la fel de lovit cu leuca in cap si tot de ieri incoace.

Altfel toate bune si frumoase si sper ca macar anul asta sa avem vara.

Ceea ce va doresc si dvs si nu dati cu pietre, dar am zis sa va spun fie si o prostie, chit ca mai am de invatat de imi crapa capul. Ala mic cat portocala.

‘Ai pa

P.S. Care aflati de la ce ne loviram asa de tare in aripa si mai stiti si vreun remediu, altul decat baut apa + vitamine + fructe lasati un comm aici, ca poate scap si nu vin sa va bantui.😀

2 gânduri despre „Coana vreme

Lasă un răspuns

