Cred ca-s proasta cu strigaturi

51303

Am iesit azi la cafea cu fetele. Noi avem zilele noastre clare si ne doare fix in cot daca se „pupa” si vreo alta sarbatoare.🙂

Strazi aglomerate, nebunie in trafic, nebunie in cafenele, cu flori, inimioare si dulcegarii.

Ma asez intr-o parte a cafenelei unde era doar o singura masa ocupata. Aveam nevoie sa respir. Cum fetele mele au intarziat nu mai mult de doo ore si ceva, am avut vreme sa mananc, sa-mi beau cafeaua de dimineata pranzului si sa citesc.

Fara sa vreau imi ajungeau la ureche franturi din conversatia celor doi. La un moment dat am simtit nevoia sa ma uit la ei. In jur de 30 de ani ambii parteneri. Nu erau nici frumosi nici imbracati cu prea mult gust. El statea aruncat in fotoliu, ea a stat mare parte din timp tzapana ca o pupaza, controlandu-si gesturi si cuvinte cat sa para printesa perfecta. Din pacate se vedea plasticul pe ea. Din cand in cand ea mai sarea peste el si-l sufoca cu sarutari. Da, io recunosc, manifestarile astea de bagat limba in gatul partenerului ca sa vezi daca s-a spalat in buric, imi provoaca reactii organice de greata, dar cum decenta nu mai e la moda…

In fine, revenind la franturile lor de discutii am aflat ca fiecare dintre ei era implicat in cate o relatie „serioasa”, cu altcineva, iar ei doi erau amanti.

Capu meu ii mic si pricepe greu.

Bai frate, cum …de ce ai sta cu cineva daca ajungi sa inseli persoana aia? Cu atat mai mult cu cat nu va „leaga” mizeria aia de hartie de la primarie?!!!!

Nu inteleg si pace! Ma declar proasta cu acte in regula. Nu inteleg cum poti sa te uiti in ochii patenerului tau cand stii ca il / o inseli, ca sa nu mai spun ca nu inteleg cum te mai poti culca cu partenerul tau in asemenea conditii.

Am trecut prin viata si da, eu am fost inselata si relatia s-a rupt. Nu am inselat niciodata, iar singura data cand m-am gandit ca mi-ar veni sa-mi insel partenerul, desi a fost doar un gand aiurea in tramvai, m-am dus acasa si am pus punct relatiei.

Sunt sonata, fac tot felul de chestii nebunesti, dar jur ca nu inteleg faza cu inselatul…

Simteam nevoia sa va povestesc tarasenia asta pt ca, desi am petrecut o dupa amiaza minunata cu Cristinele mele dragi, m-au tot macinat gandurile astea…

Atat…Hepi alea, alea!

Un gând despre „Cred ca-s proasta cu strigaturi

Lasă un răspuns

