Un pantofior, doi pantofiori…

wallpaper-women-shoes-womens-shoes-10130007-800-600

sau

Cum sa te simti ca un ministru roman, fara sa fii…

Pai e simplu!

Stiti ca va ziceam saptamana asta (cred, ca nici lecitina nu mai e de calitate ori nu-si mai face efectul la mine) va viata este minunata atunci cand esti in mijlocul unor oameni exceptionali?

Asta e adevarat si nu o sa retractez niciodata chestia asta. Doar ca, dupa seara asta, as mai avea o adaugire de facut.

Stiti cum e sa ai prieteni bestiali, care, de drag si cu drag vor sa-ti faca bine si tu sa te simti ca un ministru care balmajeste el ceva la numire si la final zice ‘asa sa-mi ajute Dumnezeu”, dar niciodata, ni-cio-da-ta nu va face ce a promis? Ete sa va spui istorie, ca sa intelegeti.

Vorbesc cu o prietena extrem de draga mie, pe net. Motivul e simplu – pret de niste zile ne desparte fix un ocean.

Despre ce vorbesc doua prietene?

Mnu, n-ati ghicit, nu despre barbati. Despre toale si incaltari. Stiti eternele drame, ce naiba, ca oameni ăți fi si voi, pana la urma…

Ea fiind unde trebuie, io fiind pe partea gresita a oceanului,  ma intreaba degajat:

– Vreti sa-ti iau si tie o pereche de pantofi din aia?

Ma framant cateva momente, insa in interiorul meu era uragan nu alta si, intr-un tarziu, taind io in carne vie, cu mana tremuranda ca a unui rupt de sete prin desert, reusesc sa tastez greoi un „nu, multumesc”. Si-mi musc limba, desi nu vorbisem, doar scrisesem. Pana in strafundurile fiintei m-a durut „nu”-ul ala, jur! Da’ am zis sa fiu rationala, ca am prioritati si daca le dau peste cap, aia mi-s!

Pana am ajuns acasa aveam un ditamai toporul infipt in rana.

Am intrat in sevraj, aia-i! Si intru pe site-ul producatorului cu pricina. N-am facut o lista lunga. Numa’ „fo” 5 perechiute de incaltari imi notai. Si nici macar nu-s toate pentru acelasi anotimp. Si nici macar nu-s multe. Si nici mcar nu am exagerat. Si, pana la urma, merit si io sa-mi fac o bucurie, cat de mica, acolo. Si, la naiba cu toate prioritatile de om mare si programari ca io nu functionez asa. Si…..

Si uite asa ma chinuie toate cele ganduri de m-au taiatara transpiratiile nu alta.

Imi fac cruce cu limba in gura, ma gandesc sa bag si-un „asa sa-mi ajute Dumnezeu’- cu gandul, desigur, la prioritati – oftez si mai stau putin sa ma simt mai bine ministru, va mai scriu si voua cat de napastuita sunt….

Hai, ma, 5 perechi nici nu-s multe, pana la urma, nu?!!!!!……

Lasă un răspuns

