Usor ca harta

romania_relief

Cand eram mica tata m-a intrebat cum functioneaza creierul meu si cum vad eu lucrurile in cap.

Am stat sa ma gandesc o perioada, pentru ca nu stiam cum sa ii explic. De fapt, stiam, dar nu gaseam exprimarea corecta. Pana in momentul in care ochii mi-au picat pe harta Romaniei. Eram mandra posesoare a unei harti cum nu cred ca mai avea cineva in targ la vremea respectiva – o harta in relief.

Am luat harta de pe perete si i-am zis tatei sa-mi spuna o problema pe care eu trebuie sa o rezolv. Tata s-a gandit si mi-a dat o situatie – simpla dupa parerea mea.

Am pus un deget sub harta si am inceput sa o invart cu viteza si in timpul ala ii expuneam variantele posibile. La un moment dat am oprit harta si am asezat-o ferm pe pat spunand ultima solutie a situatiei respective.

– Acum intelegi? Asa e de simplu. Pur si simplu asezi harta cum trebuie in cap si, in acelasi timp, lasi harta sa se invarta sa vezi tot ce ai de vazut, caci se aseaza ea singura…ma rog, datorita tie. Acum intelegi?

Lasă un răspuns

