Ganduri dintr-un lipstick

chanel_2012_lip_balm

„In order to be irreplaceable one must always be different.” (Coco Chanel)

Draga Coco,

chanel_2012_lip_balmDaca am fi acum fata in fata si am fi prietene ti-as spune ca te inseli. Si tu ai fost diferita si asta nu te-a facut de neinlocuit. Gandeste-te la viata ta. Nu poti generaliza. Barbatii te-au inlocuit. Mai greu sau mai usor, mai devreme sau mai tarziu. In lumea modei ai deschis drumuri, dar asta nu te-a facut de neinlocuit. Altfel, azi, ne-am fi imbracat doar cu tinute semnate Chanel.

Nici macar nu stiu daca replica asta chiar iti apartine ori a fost inventata de cineva, niste ani mai tarziu….si nici nu conteaza.

Si, de fapt, nici macar nu-ti spun tie toate astea, ci mie. Uneori e bine sa imi reamintesc lucruri….

Si, BTW, balsamul ala de buze e unul dintre cele mai misto dintre cele pe care le-am testat pana acum. Inca nu e perfect, dar am rabdare…😉

Lasă un răspuns

