Cum mi-a intors Cristina lumea in cap

540807_378557462165931_65921483_n

Se face ca ma suna Once acum niste zile, o simt din voce ca-i grabita si, oricum, noi ne sunam in timpul programului numai daca e ceva important. Asa ca fara mari introduceri ma intreaba daca vreau sa merg sa vorbesc la Scoala ADC despre comunicarea neconventionala. Zic ca da. (Normal!)

Mi-l da la telefon pe Predu, fara sa-mi zica mai multe. Io in ziua aia eram grabita si nu stiam cum sa fac mai repede tot ce aveam de facut, asa ca, la rugamintea omului de a-i spune cate ceva despre mine, i-am scris in viteza. Nu l-am intrebat cate distonocalme a luat. Mai pe seara cand se mai potolise iuresul la mine i-am mai dat un mail si m-am bucurat ca a raspuns, ca ma gandeam ca am omorat omul fara sa vreau.

De atunci, de saptamana trecuta sa fie al naibii ala care a reusit sa doarma omeneste macar o ora. Nu va zic ce vise am avut, nu va zic cate ganduri mi-am facut. Am decis azi sa nu sperii oamenii si sa le fac spectacol acolo. S-o iau mai incet asa…de inceput….🙂

Habar nu am cati sa fi fost. Poate vreo 15, poate mai multi. Toti (aproape toti) cu gandul evident de a deveni creativi de succes intr-o buna zi. Dincolo de asta, eu am identificat in sala cativa pe care am pus ochiul. Unul dintre ei a scos un singur cuvant. A raspuns sec si concis la intrebarea „tu ce spuneai ca vrei sa te faci, cand erai mic?”

– Escavator

In rest l-am simtit ca pe un burete dornic sa absoarba cat mai multa informatie. Si mai sunt cativa pusti misto care mi-au ridicat spranceana, printre care sau in mod deosebit cel care a ramas la final si si-a notat ce recomandari de carti ii dau, ce anume tool-uri interesante mi-au trecut prin mana etc.🙂

Ma, sincer, nu stiu daca oamenii aia faini o sa ma mai vrea pe acolo, dar pot sa va spun ca nu stiu cum sa-i multumesc Cristinei pentru surpriza asta atat de frumoasa. Acum ma simt lesinata de oboseala, pentru ca dau foarte multa energie din mine, dar is atat de fericita cum nu va pot spune.

Cat despre ADC eu sunt incantata ca exista. Pentru ca functioneaza asa cum functioneaza scolile de profil din afara. Cu cursuri tinute cu si de oameni din industrie. Si pentru ca orice initiativa din asta o sa ma bucure, pentru ca in momentul in care va exista si o concurenta reala, timpul va cerne graul de neghina si pentru ca facultatile „de profil” de pe la noi sunt pistol cu apa.

Daca extrapolam si parafrazam celebra Introductiune a Daciei Literare „scrieti orice, numai scrieti”, o sa intelegeti ce vreau sa spun. Lucrurile trebuie sa inceapa de undeva ca sa putem vorbi despre dezvoltare, iar Scoala ADC este un exemplu in acest sens.

Multumesc, Cristina, Adrian Preda, dragi studenti!!!!!!!🙂

4 gânduri despre „Cum mi-a intors Cristina lumea in cap

  1. Eu nu mai stiu ce doream sa fiu cand eram mica, dar atunci cand voi fi mare, stiu sigur ca vreau sa fiu „musafir”. „Musafir” la un eveniment al tau, ca sa invat live cum se face treaba treaba. Felicitari pentru aseara ! Momentul cu vizita publicului la primarie a fost asa spumos :))

    Apreciat de 1 persoană

  2. Va multumesc din toata inima! Ia, sa va arat ca am invatat sa scriu si cu semne >:D<
    Dincolo de asta, credeti-ma ca nu v-am zis povestile cu adevarat spumoase! Poate ne mai vedem sa avem si vreme de stat la povesti.😉

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

