Cafelute vs. cafeloaie

coffee-ending

Acu’ daca v-ati plictisit de facut mistouri la poza de profil, zic sa trecem la chestiuni serioase.

La noi la birou exista doua feluri de cafele – cafelutele si cafeloaiele.

coffee-endingCafelutele is alea la filtru – iti torni in stacana pana te plictisesti si dormi si bine noaptea.

Cafeloaiele sunt alea in paharute mici, de la automat. Nu dormi 3 nopti la rand. Eu am baut 2 cafeloaie, dupa orele 18:00, pentru ca Ioana​ m-a avertizat mult prea tarziu si oricum inutil. Dupa aia am imprumutat ocd-ul de la Laura​ si am spalat. Desigur nu m-am si uitat care era temperatura la care setasem masina ultima data.

Bref, mi-am reinnoit garderoba, in sensul ca toate puloverele mele s-au transformat in rochii. Nu e rau, la pretul de doua cafeloaie, zic….

Un gând despre „Cafelute vs. cafeloaie

Lasă un răspuns

