Surprize, surprize

11066000_1558340087788683_241217954_o

Sunt mai degraba obisnuita sa fac eu surprize, decat sa mi se faca.

Multa vreme in viata mea nu am suportat complimentele. Nici acum nu le suport, dar am invatat, intre timp, sa ma comport civilizat si sa zic „multumesc”. Poate pentru ca putine complimente sunt adevarate, restul – minciuni.

Revenind la chestii faine, in seara asta m-am trezit cu o surpriza. Ea vine de la Ruxandra Manea, una dintre studentele Scolii ADC, adica pepiniera de creativi, daca nu ma insel singura in acest moment in Romania.

Doamnelor si domnilor, bai fratilor, fara alte comentarii, ca io chiar nu stiu ce sa spun de emotie:

11066000_1558340087788683_241217954_o

Un gând despre „Surprize, surprize

Lasă un răspuns

