Statu’ degeaba

Cum sa va spun io?…Mie imi plac fructele de mare.

Prin noiembrie Carrefour a crescut pretul, de la 38 de lei kilu’ la 58 de lei, la creveti.

De Craciun, acelasi Carrefour ne povestea cum au scazut ei pretul la sus numitii creveti. Bre, pe unul care cumpara din an in pasti poti sa-l minti, ca n-o tine omul minte, dar la mine e mai greu.

Amu aud ca se recomanda scaderea preturilor in hipermarketuri, incepand din iunie si ca statul o sa aiba grija de politicile comerciale. Ma, sincera sa fiu, eu as prefera sa aud, in primul rand, ca baietii de la Carrefour incep sa plateasca chirie pe spatiile pe care le-au primit de-a moaca de la acelasi stat, ca m-am cam saturat sa tot aud ca statul se dezvolta daca imi platesc eu taxele, asa dupa cum povesteste o noua reclama – parte dintr-o campanie prin care se mai duc pe unde trebuie niste spagi.

Draga stat roman, nu-mi mai cere prietenia! Nu cred in tine. Poate pentru ca sunt unul dintre oamenii pentru care nu numai ca nu ai facut nimic, dar ma scuipi zilnic in ochi.

2 gânduri despre „Statu’ degeaba

Lasă un răspuns

