Ma duc cu pluta sau mai stau?

Pana in acest moment al anului nu prea a fost iures cu manele prin vecini (slava Domnului!).

In schimb metodele de distrugere psihica s-au diversificat. Cum ar fi ca tantea care avea vila inchiriata unei madame procuroare, care s-a carat in mai putin de 24 de ore spre tari mai calde atunci cand au inceput sa fie procurorii cautati de diverse, si-a facut azil de batrani. Ai zice ca nu e nimic special. E, nu?!! In lipsa proprietaresei si a soferului din dotare personalul racneste la propriu la bietii batrani, cum nu-ti poti imagina. Si in termeni de volum si in termeni de injurii. In plus au inceput sa accepte si batrani cu probleme psihice pe care nu au competenta sa-i ingrijeasca corespunzator, desi pun pariu ca familiile lor stiu cu totul si cu totul alta poveste. Asa se face ca de cateva luni o batrana striga in continuu  „apa, dati-mi apa” – si nu pare sa o auda nimeni, „florica” – probabil fie-sa de-a adus-o la azilul asta si „ajutor” – tot fara sa fie auzita.

Despre mine am pretentia ca am nervii tari, insa in fiecare zi si noapte sa auzi in continuu asa ceva e groaznic. Nu mai pun la socoteala salvarile care vin noaptea si parcheaza cu botul in poarta noastra (nu am inteles pana acum de ce), facandu-ne sa sarim din pat cand dau drumul la alarma doar pentru ca le e lene sa isi coboare fundurile din masina si sa sune la poarta, ne infig luminile lor blincanitoare direct in creier.

Mai nou, in fiecare zi se lucreaza la cate ceva. Taie lemne, pesemne sa mai faca ceva mobilier, „dau” cu bormasina de pe la 6 dimineata pana in creierii noptii, iar azi au plusat si farmat tablele de pe casa. In timpul asta eu trebuie sa lucrez, sa ma odihnesc, sa vorbesc la telefon, sa….d-astea de viata normala.

Si observ ca mi-a disparut simtul umorului. S-a nascut cel al omorului. Da, imi vine sa ies pe strazi sa mitraliez oameni. Ma gandesc ca daca prostia ar fi letala, s-ar rezolva si cu eugenia si cu multe alte probleme. Da’ nu e. Si pentru ca nu plang de felul meu, scriu ca sa nu urlu.

4 gânduri despre „Ma duc cu pluta sau mai stau?

  1. Io-s mereu proaspat ca o viorea (nu stiu de ce mi-a venit planta asta-n cap,acu’!) ca n-am genul asta de vecin(i) . Donc vous pouvez défouler autant que vous voulez🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

