O intrebare, doua intrebatoare

Mi-au tot dat tarcoale niste intrebari azi.

1. Cand un job devine blowjob si de ce? Adica nu de ce devine blowjob, ci de sa accepti asta.

2. Daca toata lumea tace in jurul tau si se supune, de ce crezi ca actiunea ta, chiar singulara, nu poate avea acelasi efect ca atunci cand toata lumea dintr-o crashma sta pe scaune si tu te ridici si dai tonul dansului? Poate fi inceputul, poti initia schimbarea?!

3. Cand toti hr-ii din companiile private din Romania vor fi concediati pe bune sau pusi sa faca doar hartiile pentru salarii si alte hartzoage pentru stat si IN NICI UN CAZ RECRUTARE?

4. Cand oare / cum oare vom putea deveni cu adevarat toleranti in absolut toate privintele? Si cu ce costuri si, mai ales, cu ce efecte?

5. Cand si cum vom putea starpi parerologii?

6. Va exista vreodata presa independenta pe planeta asta?

7. De ce mi s-a luat mie de scris?

8. De ce …aaaa…mai aveti nervi sa-mi ascultati gandurile nauce si intrebarile? Si daca da, voi ce raspunsuri ati avea?

2 gânduri despre „O intrebare, doua intrebatoare

  1. 1. Cand ti se „sufla” deja prea des ca e mai bine sa taci si sa te supui.
    2. Nu mi-am pus niciodata problema asa. Eu intotdeauna am zis ce-am avut de zis si am suportat consecintele.
    3. Niciodata.
    4. Where is light, there is always shadow.
    5. Atunci cand vom ajunge sa avem mult mai multa incredere in noi si deciziile noastre. Ca si manageri, dar pentru a fi un manager increzator si bun, trebuie sa fii inainte un om increzator si bun.
    6. 100% nup.
    7. Pentru ca scrii pe tastatura si nu de mana, cu stiloul.
    8. Da. Am raspuns la toate.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

