Rasul nu are buletin

Ieri am avut o zi…bleah….pana la urmatoarea frantura de conversatie avuta cu un coleg cu care iesisem la cafea, dupa un examen:

„- …pai poate era o pustoaica si s-a indragostit de vocea ta, ma.🙂

– Ei, pustoaica pe dracu! Era o baba. Cred ca avea 40 de ani.

Rad pana ma sufoc.

– Bai ce prost sunt. Iarta-ma! Si maica-mea are tot varsta ta…Bai, is prost, mai bine tac!”

Il pocnesc dupa ceafa. Stie ca nu-mi place sa il aud ca spune despre sine ca e prost.

Rad si mai tare. Si cu mine rade si tineretea.

Radem si soarele ne trimite cu gandul in vacanta. Am stat asa multa vreme, fiecare cu gandurile sale.

Si imi dau seama ca ziua mea chiar s-a transformat intr-una misto pe bune.

Am rupt tacerea cu o noua portie de ras. De data asta nici rasul nu mai avea varsta.

2 gânduri despre „Rasul nu are buletin

  1. Baba la 40 de ani… si inca ce baba!!! :)))
    Mor de ras!!!!

    PS: Nu dau 40 de tinerele de 18-20 de ani pe o „baba” din asa de 40 de ani!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

