Cum s-a hotarat copilul sa plece de acasa. Si eu.

IMG_0830

Pe scurt: cum ne-am hotarat sa ne mutam

IMG_0830„- Ai fost in Piata Dorobanti sa mananci peste si fructe de mare de la tipii care tocmai au deschis o chestie foarte misto acolo? – ma intreaba Laura.

– Nu, fata! Din iarna nu am mai intrat prin piata. Ti-am zis ca nu reparasera canalizarile si mi s-a facut rau din pricina mirosului. Nu ma mai duc acolo! De groaza nu ma mai duc!

– Au reparat, mai! Nu fii fraiera! Noi acolo mancam de o saptamana. De fapt…mai bine nu te duci, e ceva ingrozitor! – si rade din toata inima.

– Sigur au reparat?!…

– Nu te duce, ma! Pe bune! Pentru tine o sa fie „soc si groaza” printre atatea fructe de mare si alte chestii de genul asta.”

Stie ea, Laura, cum sa ma atate cu batul prin gard de fiecare data.

In ziua aia am privit din strada. De fapt, impropriu spus am privit. M-am scurs balind pe trotuar, caci mirosurile m-au zapacit de tot.

Mi-au trebuit cateva zile sa imi fac curaj. Si, pe principiul „poti, Ioane? pot cu tata!”, mi-am luat nepoata de-o aripa si m-am avantat in cea mai neagra aventura a vietii noastre. Ca Marea Neagra de neagra, ca n-am avut alta rima, precum stiti.🙂

Intram, analizam, ne place, ne asezam, balim.

Oamenii sunt prietenosi. Desigur, orice dusman incearca sa-ti fie prieten.😀 Am vorbit, am ras, am comandat.

Am mancat, am balit, iar am mancat si tot asa.

Copilu’:

– Stii…m-am gandit…eu nu ma mai intorc acasa!

Zici?!!! – ii raspund in gand. Nu e bine sa stie copiii ca gandesti ca ei, ca se duce dracu’ tot fengshuiu de om mare. Nu ca as sti ce e aia, darIMG_0831 o ard mai interesanta asa. Imi da un fel de aura….

– De ce?

– Asa….- zice cu un oftat greu si cu ochii raspanditi la plita pe care sfaraiau numai bunatati, la Andrea (cred ca i-am scris corect numele) – bucatarul italian cu fata de luna plina care pregatea cu o viteza uimitoare alte multe „jdemii” de bunatati. Am sa cer sa lucrez „de la domiciliu”, internet am, nu o sa ma mai intereseze cum e vremea, ca de aici nu am motive sa ies…Asa…e bine asa…. Si daca o sa vreau sa stiu ce se mai intampla, o sa o sun pe Laura.

Ei si ma apuca spumele!

– Laura e prietena MEA!

Si ne buseste rasul pe amandoua si de rasul nostru rade toata lumea.

Plecam cu greu. Si pentru ca e greu sa pleci din locul ala atat de fain si cu oameni misto si pentru ca toata greutatea lumii se adunase…nuuuu, nu pe umerii nostri, ci in burtile noastre, caci mancaseram pana aproape sa ne sufocam.

Later update

IMG_0835Ieri am fost din nou pe la Raionul de peste, sa iau mancare si sa-i demonstrez copilului ca sunt cea mai mare gospodina din lume. Nu ca n-as fi, doar ca uneori am nevoie de confirmare. Mai ales cand ma pricep atat de bine sa cumpar „mancare la pachet”.😀

Gluma, gluma, dar eu am luat oferta de a ma duce sa-i ajut in weekend, voluntar, foarte in serios.

Mi-am gasit Raiul din Bucuresti. So far.

*Juna sunt, de nimeni nu depand, cine ce-are cu mine?!…”

Later later edit: na, baliti si voi, miseilor care sunteti voi misei si ma disperati cu fotografii faine – aka Adi Popa – cel mai tare food photographer de prin partile noastre, care ma ucide cu zile. Noaptea nu ma uit la fotografiile lui. In primul rand pentru ca eu sunt „pozor” de ocazie, in al doilea rand pentru ca ma lasa natura pofticioasa si am cosmaruri dupa fiecare fotografie a Artistului.😉

Later later later edit: sper ca nu ati uitat ca blogul asta e pe o platoforma publica, fapt pentru care io scriu fix ce vreau ca e blogul meu personal si pentru ca scriu fix cand si ce am chef. Cui nu-i place, vorba lui Nuami, „sa scrie acasa cu creion chimic”. Adica nu ma plateste nimeni. So far, I mean.😉 Pentru mai noii care au dubii zic asta. Restul, ma stiti.

Lasă un răspuns

