Concluzie: cine, ma, io?!…

Scriu tare bine. Sunt mandra de mine!

Ma mai uit, cand imi amintesc, la statistici. Is curioasa sa vad ce poveste a placut, ce au mai citit oamenii si am uitat pana si eu ca am scris. De departe, cea mai cautata pagina e „contact”. Pe care nu e nimic. Dar exista. Se pune ca tot de sub pana mea a iesit. Adica are un formular.

Prima data m-am gandit ca vor oamenii sa dea de mine sa ma injure. Ca motive au, nu-i vorba. Dupa indelungi asteptari m-am prins ca nu e asta.

Cred ca ma cauta editurile, dar inca nu au curaj sa ma abordeze, din pricina ca emotia intalnirii unui geniu care mai tine minte trii lulele si alea din copilaria mica, e prea mare. Claaar, asta trebuie sa fie!

Si uite asa ma duc sa visez frumos.

Va rog sa nu va inghesuiti. E vara, e cald si bine. Sa ne avem ca fratii!

4 gânduri despre „Concluzie: cine, ma, io?!…

  1. Lara, nu te lua, soro, ca nu vreau sa patesc ca Plesu. Doamne feri sa ajung la dita’ tona si să să concedieze librarese din pricina mea ca scrie Rotar de ma da in gat. 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

