…- nu vezi / auzi oameni! Ce poate fi mai frumos?!….

lac

Disclaimer

De cele mai multe ori….mbine, mereu, ma cenzurez. V-as scrie de toate, dar mi-e ca o sa spuneti ca sunt subiecte de doi bani. Si cu toate astea, sunt chestii de zi cu zi, ori doar ganduri, fantezii etc. 

In seara asta m-am hotarat sa scriu despre lucrurile mici. Pana la urma e ca la tv – nu va place, leave this page. 

Anul asta, la fel ca si in anii trecuti m-a framantat o alta chestiune minora. Eu am fost crescuta in sentimentul unei libertati totale, lucru foarte bun pentru formarea mea ca om. Mai tarziu aveam sa imi dau seama cat de bine controlata si directionata a fost copilaria mea. Asta e avantajul unui copil nascut intr-o familie de oameni extraordinar de inteligenti. 

Dincolo de asta, copilaria mea s-a petrecut in diferite locuri, insa mereu aproape de apa. 

Pana acum cativa ani nici macar nu constientizam dependenta mea de apa. 

Apa ma calmeaza, apa imi da curaj, apa m-a invatat smerenia, apa ma motiveaza, apa ma ingenuncheaza atunci cand mandria mea o ia razna, apa…

Nu am fost niciodata o gospodina in acceptiunea romaneasca a termenului. Am avut mereu obsesia ca intr-o casa, chiar daca e dezordine la un moment dat, bucataria si baia trebuie sa fie farmacie. Fiecare om are cate o pasarica. Io am crescatorie.😀

Am mai sesizat, la un moment dat, ca desi urasc sa fiu menajera, imi place sa fac toate acele actiuni care implica apa. 

Si mai tarziu mi-am dat seama ca, in functie de moment, o baie / un dus, ma pot ajuta sa dorm mai bine sau, dimpotriva, ma energizeaza atunci cand simt ca nu mai am energie deloc. Ca ma calmeaza sau ma energizeaza, functie de necestitati, mai pe scurt.

Dupa aia am inceput sa leg indiciile.

Si da, sunt Virginia si sunt dependenta de apa.

Nu ma pricep la astrologie si cred ca sunt cea mai mare belea in materie de tinut minte chestii de genul asta. 

Si, cu toate astea, stiu in zodie sunt nascuta, ce ascendent am si unde era luna cand m-am nascut eu. 

Planeta care imi guverneaza zodia si ascendentul e Jupiter. Aham…Jupiter, liderul suprem, alea, ca nu ne jucam, da?!… :D 

Mai de curand am aflat ca am luna in fecioara. Ma rog, chestia asta m-a predispus la glume tampite, dar nu e asta subiectul. Ideea e ca am inteles de unde dependenta mea de apa, de soare, de nisip, de natura.

Bref, ca sa nu va confuzez: sunt Virginia, sunt dependenta de soare, apa si natura. 

Nu, nu e bref. 

Reluam: sunt Virginia, sunt dependenta de apa, soare, natura, calatorii (la modul non turistic) si un etern cautator de comori. 

Asa e mai bine.

In Bucuresti tot ce primesti e clor. Clor, da, ala din tabelul lui Mendeleev. In apa. In aia de baut si in aia de inotat.

In tinerete mi se foarte rupea de interdictiile din targ, asa ca eram unul dintre putinii oameni care avea curajul sa inoate in lacuri. Cred ca si acum sunt la fel, doar ca acum ma tem sa nu prinda vreun cretin de gabor. 

Mereu am fost adeptul ideii ca pentru a avea un sistem imunitar foarte bun trebuie sa te expui cu cap. In sensul ca nu e cazul sa-ti asumi riscuri inutile, dar nici nu trebuie sa traiesti intr-o bula de sapun ca un prost.

Ma duc in gradina si culeg capsuni, de exemplu. Le scutur de pamant si suflu zdravan peste ele si le mananc. Mi se pare o prostie maxima sa traiesc cu frica, precum in povestea lui Creanga cu drobul de sare. Desigur fac asta doar in situatii in care sunt sigura de lucruri minimale – cum ar fi lipsa substantelor chimice / toxice etc. 

Revenind la apa. Mi se pare o prostie maxima ca intr-un targ precum Bucurestiul sa ai atatea lacuri date de Dumnezeu si sa fii atat de impotent ca administrator incat sa nu fii in stare sa le cureti si sa le intretii si sa oferi bucuriile simple oamenilor. Desigur, e tentanta spaga intreprinzatorilor care tuna cate un strand de doi bani, hai, fie, de 3 pentru VIP-uri. Iar oamenii mai si platesc taxa pentru asta, dar daca stam sa ne gandim ca le dam bani francezilor de la Apanova pentru propria noastra apa, pentru care ei nu fac absolut nimic (hai sa spunem lucrurilor pe nume – apa este infestata, pentru nu-i controleaza nici p… nimeni…)

Dar nu, trebuie sa inghitim ideea strandurilor si a piscinelor mizerabile, indiferent ca vorbim de Radisson ori strandul Drumul Taberei (no offence, au fost nume alese la nimereala, dar pot sa va spun ca la Radisson am fost si chiar e o mizerie, pe cand, despre strandul din Drumul Taberei, chiar nu stiu nimic- asta chiar a fost ales la nimereala maxima), sa suportam galagia infernala provenita de la muzica si oameni care simt nevoia sa racneasca in permanenta. 

Eu una prefer o margine de lac, liniste, natura in jur, fara clor, fara nici un alt sunet decat cele oferite de natura. Si da, sa inot.

lacAm descoperit recent un ochi de apa, nu va voi spune unde pentru ca nu vreau sa ii fac reclama si sa se umple de d-astia de salvara ei si Vama. Thanks but no thanks. 

Oamenii mi-au zis sa nu intru in apa ca ma pot ineca. Din pricina vegetatiei. Si ca ma pot infecta. Multi jmekeri vin acolo si arunca diverse deseuri.

De cate ori am fost acolo nu am vazut mizerie. 

Asa ca am avut curajul sa intru. Da, e vegetatia absolut normala a unui lac. Si da, trebuie sa stii sa inoti foate bine, sa fii atent. Nu, nu am patit nimic, nu m-am inecat si nici nu m-am infectat. 

De fapt, apa chiar e curata, iar oamenii, in mod surprinzator, nu arunca gunoaie. Nu stiu cat o sa tina asta, dar atata vreme cat o sa tina o sa merg in locul ala. 

Nu auzi decat vantul si pasarile. Atat.

Aaaaa si „the most important” – nu vezi / auzi oameni! Ce poate fi mai frumos?!….

Nu trebuie sa stai o mie de ani acolo sa te relaxezi. Sunt suficiente cateva ore si simti cum te transformi in alt om. 

Lasă un răspuns

