Nenea Iohannis, lasa-ne, bre! Lasati-ne toti!

Photo credits to gandul.ro

Am sa incep cu tragedia politistului mort.

Este mai mult decat o tragedie, este ceva ce te face sa urli cand vezi ce se intampla in Romania in aceasta perioada. Este ceva ce ar trebui sa se soldeze nu doar cu demisia lui Oprea, ci a intregului guvern si, mai mult, a intregii „clase politice” – despre care stiti, caci am spus-o de nenumarate ori – nu este altceva decat o multime de gasti de golani.

Cu ani in urma, ajungeam in Bucuresti noaptea, franta de oboseala, dupa o campanie si mai obositoare. Pe Magheru fusese scos asfaltul, pentru ca spagile lui Basescu erau multe si in diverse domenii – unul, in mod special, era asta cu drumurile – de la asfaltari la aia care dau cu var dungile de demarcatie dintre benzi si trecerile de pietoni.

Cum stiti la fel de bine ca mine, noaptea, pe diverse artere – Magheru, Kiseleff, Soseaua Chitila etc, se fac liniute, se merge cu peste 150 de km / h etc. Politia nu se baga. Inchide ochii si gata. Ca aceeasi politie vine dupa si strange spagile. In curand o sa va demonstrez cu material video despre ce vorbesc.

Prin Rossetti trec masinile militiei cu semnalele acustice si vizuale de zici ca a inceput cel putin un nou razboi mondial. In birouri nu se poate lucra, nici macar cu usile si geamurile inchise. Domnii isi duc / aduc copiii de la scoala, nevestele de la cumparaturi. Ideea e ca nu au urgente si nici misiuni, dar le cad galoanele sa stea la semafoare.

Despre dirijarea traficului nici nu poate fi vorba.

Revenind, mergeam incet pe Magheru, cu 50km/h, tocmai pentru ca eram obosita. Din spatele meu apare in goana nebuna un motocicilist. Ma depaseste prin dreapta (!!!) si la mai putin de 50 de m in fata mea, se izbeste vioelent de un capac de canal, mai sus decat nivelul decopertat al solului, cu vreo 25 de cm. Am oprit masina, am pus-o pe avarii, am deschis portierele din fata – stanga – dreapta – ca sa blochez traficul si m-am repezit catre motociclist sa vad daca mai e in viata. Cei care veneau cu masinile in viteza erau obligati cumva sa incetineasca si / sau sa opreasca in cele din urma.

Nu mi-am dat seama ca in jurul meu se adunasera oameni. Am tras singura, cum am putut, motorul care strivea piciorul motocicilistului, am incercat sa evaluez cat e de grav ranit ca sa imi dau seama daca il misc sau nu si am sunat la 112.

Cand si-a revenit din lesin motocicilistul m-a gratulat

  • Da-te, fa, in pula mea!

Moment in care, recunosc, mi-a venit sa-i zic, golaneste, un sincer „mori, ma!”, dar am ales sa incerc sa il tin linistit pana a venit salvarea. Politistii erau la cel mult 200 de metri in spate, in Romana…au vazut tot si nu s-au deranjat sa se deplaseze pana la locul accidentului. Oamenii din jur i-au adus cu forta acolo. Pareau deranjati.

Acum a murit un om. Nimeni nu stie cum a putut sa se intample asta, toata lumea da vina pe carosabilul ud. Nimeni nu se gandeste la faptul ca exista si varianta mandriei de a fi deschizator de coloana oficiala, fapt pentru care era un mic Dumnezeu al soselelor.

Oprea e o nevertebrata, asa ca nu va asteptati si aiba o reactie cat de cat umana, nu mai spun de decenta. La fel si Ponta. La fel ca toti cei din clasa politica.

Dar nu pot sa nu privesc problema din toate unghiurile posibile.

O sa ma intrebati de ce ma iau de Iohannis.

Pai eu nu vad decat ca tara asta NU are un Presedinte de la alegerile trecute. E un putzoi care se baga fix in ceea ce nu ar trebui sa se bage. Io, una, l-as intreba, ce mama dracului a facut in aproape un an. Cum a sters el datoria Germaniei fata de Romania. Si l-as mai intreba cum se poate sa lase tara in bataia vantului cand suntem intr-o pozitie atat de delicata din punct de vedere geo – politic. Cum de nici un lider real, exceptie facand frau Merkel – care nu e un lider real, ci un al doilea Hitler, nu il ia in seama nici macar cat pe valetul care deschide usile.

Si vine azi si cere el explicatii, fara un deadline clar, pe o problema care NU intra in atributiile unui Presedinte.

Bai, io m-am saturat de curvasarenia romaneasca. De aia nu tac acum. Ca mi-a ajuns. De la politica la mediul de business.

Va place sa va lasati pacaliti?

Asta e o polita calculata din spatele scenei si voi puneti botul? Pe bune?!!! Ganditi in termeni mai largi, ganditi cu propriul creier.

Nu doar Oprea trebuie sa-si dea demisia, ci intreaga clasa politica in frunte cu acest papitoi care nu vorbeste rar pentru ca e intelept, ci pentru ca la fel de rar gandeste!

7 gânduri despre „Nenea Iohannis, lasa-ne, bre! Lasati-ne toti!

  1. Am relatat o intamplare si atat. Ce alegi tu sa crezi, nu mai e problema mea. Omul era chitit sa se ridice atunci cand si-a revenit din lesin. Si, cel mai probabil, sa se si urce inapoi pe motor.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pune mana pe o carte, ca nu-ti strica! Si nici nu-ti face rau la feng shui! Jur! Ba, au contraire, mon cher, ar putea sa te ajute sa nu mai pari prost. Nota bene: asta e fix blogul meu personal si da, pot sa-ti fut directia in ce parte vreau eu. Nu-ti place, e fix ca la tv – schimba postul. My blog, my rules!

    Apreciază

  3. Duoamna! Ajiea se vorbejte cu uni iuzari? Satz fie rujine, da??? !!! Si ce dacai blogu tau? Pai matale la nesimtire raspunz cu aceeasi moneda?? Ia sa te controlezi deacum inainte, da???
    P.S. Bun/a articol/postare. Subscriu!
    P.P.S. Asta nu scuza, totusi, tonul pe care raspunzi unor comentarii!😛😉

    Apreciază

  4. Asa, asa! Ma duc sa-mi dau doua palme ca in „casa” mea nu ma las si batuta, la o adica, nu?!:)))
    P.S. Tu de ce o arzi anonim? Sau mai nou esti agentul 007? :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

